Geen cylcus

<p><span style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hee Dames, </span></p><p><span style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Misschien dat jullie me kunnen helpen. Ben 24 juli gestopt met de pil. Heb toen gewoon me stopweek menstruatie gehad. Maar nu 2 maanden verder nog steeds niks. Heb 2 weken geleden nog een test gedaan en nog steeds negatief. Ik heb wel vorige week een hele lichte bloeding gehad. (gewoon een streepje) Wil dit iets zeggen of moet ik gewoon afwachten? </span></p><p><span style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Vind het heel moeilijk dat me cyclus niet op gang komt. We willen graag kinderen en zo komt er natuurlijk niks van.  </span></p><p><span style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Misschien iemand tips? Of heeft de bloeding iets te bekenen?</span></p>

Sommigen worden pas halfjaar na stoppen met pil ongesteld.. is heel verschillend per persoon. Ik werd na 38 dagen ongesteld. Daarna pas weer na 55 dagen. Nu in 3e ronde ben benieuwd hoelang nu duurt .. je kunt alleen afwachten

Kan best lang duren voor je weer ongesteld wordt idd. En het kan nog langer duren voor je cyclus weer regelmatig is. Je bent nu nog maar 2 maanden verder, je moet het echt wat meer tijd geven denk ik. Verwacht niet dat je menstruatie gelijk weer is als vroeger en verwacht ook niet dat je binnen 2 maanden zwanger bent ofzo.. want zo gaat het gewoon meestal niet ;) 
Hoe lang heb je de pil geslikt? Hoe langet je de pil geslikt hebt, hoe meer tijd je lichaam nodig heeft om te 'ontpillen'!

Kan best lang duren voor je weer ongesteld wordt idd. En het kan nog langer duren voor je cyclus weer regelmatig is. Je bent nu nog maar 2 maanden verder, je moet het echt wat meer tijd geven denk ik. Verwacht niet dat je menstruatie gelijk weer is als vroeger en verwacht ook niet dat je binnen 2 maanden zwanger bent ofzo.. want zo gaat het gewoon meestal niet ;) 
Hoe lang heb je de pil geslikt? Hoe langet je de pil geslikt hebt, hoe meer tijd je lichaam nodig heeft om te 'ontpillen'!

Zoals ze hier boven al zeggen kan het lang duren voor je ongesteld wordt. Ik ben zelf eind aug 2018 gestopt en pas begin december voor het eerst echt ongesteld geworden. Je zou ovulatietesten kunnen aanschaffen zodra je dan een piek vindt zal je ongeveer 2 weken erna ongesteld worden. Kan natuurlijk ook zijn dat je hem nu net gemist hebt. Maar het lichaam kan tijd nodig hebben.

Ik begrijp je, ik heb zelf zes maanden moeten wachten nadat ik stopte met de pil, het kan soms echt lang duren en zeker met een kinderwens, heb ik ook. Word Je snel ongedurig, ook ik heb op dit moment nog totaal geen cyclus. 

Je kunt dit zelf ook niet echt versnellen, wel zou je een dagboek kunnen bijhouden vis bv een app waarin je symptomen etc. Kunt noteren, daarnaast zou je ovulatietesten kunnen doen, kijken of je daar een piek in kunt ontdekken. 

Ik begrijp je en ben ook wel benieuwd of er hier meer dames zijn met hetzelfde "probleem". 

Terug
Bovenaan