geen cyste maar moet wel rust houden....grrrr weer wachten

Hoi lieve allemaal,

Hier was ik weer eens een keertje. Ben vandaag naar het zkh geweest en alles was goed. Van het grote avontuur met de zeven eieren was nix meer te zien. Helaas is het erg verstandig om deze maand mijn stokken wat rust te gunnen en wat erg vervelend is dat ze in december een week dicht zitten en ik daardoor twee maanden moet wachten.
Dat is best wel lang voor als je al zo lang bezig bent bent om een klein wonder te proberen te schapen. Ik moest wel even slikken toen ik dit hoorde maar probeer het positief te bekijken. even geen last van hormomen en zkh bezoeken. gewoon alles kunnen doen wat ik wil.
Kortom ben even uit de running........
Het is niet anders.

Ik hoop dat het met jullie allemaal wel goed gaat!!!!
dikke knuffiebuffie
Sjan

Hoi Sjanneke,

Dat is lekker,, verplichte pauze, maar goed als het beter voor je is dan moet dat dus even. Maar ik kan mij voorstellen dat het wel even een teleurstelling is.
Maar je hoeft even lekker niet regelmatig naar het ziekenhuis en al die tijd die je door voor kwijt was, is nu even lekker voor jezelf.
En dat mooie wonder dat komt echt wel.
Een voor jou als opkikkertje.
Deze verwelken niet, dat scheelt, hahaha.

Gr. Alice

heeee sjanneke

Wat een gedoe had je eindelijk eieren en dan krijg je er te veel en nu moet je weer wachten        Wat een geduld moet je toch hebben in de mmm.
Ik hoop dat het nu wel weer wat beter gaat na de jank dag van vorige week waarin wij toevallig allebei een jankt dag hadden en dus erg solidair waren!!!!
Hier gaat het gelukkig weer wat beter. We gaan als een speer door het jaar met volle kracht voor uit hoe eerder je weer kan beginnen.  
En dan ben ik ondertussen (tegen die tijd) weer van de hormonen af en hoop ik dat we geplaagd gaan worden door een ander soort hormoon de wel bekende zwangerschapshormonen laaaaaaat maaaaaarrrr komen die dingen die ontvangen we met een glimlach. Allemaaaaaal aan de kant we moeten ze vangen en vast houden die dingen.
Hopelijk wordt 2006 het jaar van vele baby's voor het iedereen die in die moeilijke mmm zitten    

liefs rozemarijn  

Jeetje meissie wat een tegenvaller!!
Ze zeggen het natuurlijk niet voor niets en het zal echt wel beter zijn voor je lijf maar het is wel weer vreselijk moeilijk dat je tot januari on hold wordt gezet.
Ik hoop dat je een beetje rust kunt vinden de komende tijd. Ergens is dat ook wel even goed en vergroot het je kansen straks maarja het blijft balen!

Dikke knuffel,
Ing

Tis inderdaad wel balen maar ik heb geen keus en moet me er bij neer leggen.Dolgraag zou ik ook de ene naar de andere poging doen maar het zit er niet in.
Vandaag een sjagi dag. geen lol in het werk, bweg.
Morgen lekker vrij, lekker klussen in het huis met de verwarming hoog. Kopje koffie erbij en iets lekkers. Hmmmmmmmm.

Dikke knuf Sjan

Terug
Bovenaan