geen dophilus abc meer te krijgen, iemand ervaring met orthiflor junior???

Hoi,
Ik heb vanaf de eerste week ABC Dophilus door mijn dochter haar voeding gedaan. Ze had namelijk veel last van krampjes. De ABC dohilus is door nieuwe EU regels tijdelijk niet verkrijgbaar. Ik heb nu Orthiflor Junior gekocht. Heeft iemand hier ervaring mee.
Graag zou ik willen weten hoeveel jullie door een voeding doen. Er staat alleen een beschrijving op van kinderen boven een jaar.
Alvast bedankt
Jill
 
Hoi Jil,

Ik heb 20 winkels afgebeld op zoek naar het 'laatste potje' ABC. Helaas nergens meer te vinden. Ik heb bij  een betere apotheek gevraagd of Orthiflor een goede optie was, maar hij zei dat dit niet hielp. Het staat ook op het etiket dat je het niet zo maar voor baby's mag gebruiken.


Op het Viva forum gaf iemand de volgende tip.
"Hier op het forum en ook in het 'echte leven' ben ik veel mensen tegen gekomen die heel enthousiast zijn over het geven van probacterieen ('goede' bacterieen) aan baby's tegen krampjes. Solgar ABC Dophilus is er eentje en Natren's Life Start een andere. Te koop bij van die vitaminewinkels".

Ik wilde zelf wachten tot de nieuwe 'batch' van Solgar zou worden geleverd, maar nu dit nog niet zo is, ga ik ook naar Natren's Life Start kijken.

Veel succes.

Groetjes,

Anne
 
hoi Anne,
Bedankt voor je reactie.Ik ga de othiflorpoeder niet gebruiken.Ik heb nog voor 2 dagen abc en dan...........misschien toch stoppen. Ik weet het nog niet.
Groeten Jill
 
Hallo meiden,

miscchien niet meer nodig, maar mochten jullie nog interesse hebben in ABc Dophius, ik heb dit ooit gekocht voor mijn dochter ook vanwege krampjes maar ik heb het maar 2 weken gebruikt, ik heb dus nog een bijna vol potje over (weet alleen niet hoe lang het houdbaar is). Ik ben wel bereid om dit op te sturen tegen een kleine vergoeding. Ik hoor wel of er interesse is.

groeten,

Kim
 
Terug
Bovenaan