Geen duidelijke reden voor uitblijven menstruatie

<p>Mijn man en ik hebben besloten om voor een kindje te gaan proberen, dus gestopt met de pil.   Ik ben 8 augustus gestopt met de pil. Mijn laatste menstruatie was 17-18 juli. In augustus heb ik geen menstruatie gehad. Na een aantal negatieve testen even wel symptomen even naar de huisarts gegaan, die vond het gek, dus en bloedtest. Alles negatief,  na 6 weken weer terug komen als ik dan nog niet ongesteld zou zijn. Dan moet je met mijn gebruik van de pil alweer ontpilt zijn zei de dokter.  Niet ongesteld dus weer naar de huisarts. Heb aangegeven aangegeven als er iets niet goed is dat ik het liever vandaag dan morgen weet.. Na een lang gesprek en nieuwe bloedtest op hormonen etc en een inwendige echo.  Bloedtest was allemaal goed, bij de inwendige echo geen zwangerschap of pcos te zien.  Wel dun baarmoederslijm te zien, dit is wel gek volgens de dokter. Dit zou allang weer op gang moeten zijn. Nu heb ik een doorverwijzing gehad naar de gynacoloog. We zijn nu aan het wachten op de afspraak..  Heeft iemand dit ook nog meegemaakt?    Groetjes</p>
 
Volgens de dokter niet, dacht ik zelf ook al aan. Heb nou papieren binnen gekregen voor een vruchtbaarheidsonderzoek..   
 
Hallo. 
Het ken heel lang duren ik ben in december 2017 gestopt tot juli niet ongesteld geworden en nu weer 3 maanden niet .
Heb een inwendige echo gehad met me baarmoeder en met me eitjes was alles goed toen .
Nu moet ik volgende week donderdag weer naar de dokter. 
Het ken heel snel gaan maar je ken er ook een jaar over doen .
 
Terug
Bovenaan