geen echte baby meer

hoi hoi

vinden jullie ook dat je baby niet echt meer een baby is.......
vind het soms erg moeilijk om haar al die hapjes ect geven dan heb ik helemaal het gevoel dat ze geen baby meer is.
alsof ik mijn baby "kwijt raak" klinkt misschien beetje stom. hebben jullie dat ook wel eens?
de tijd is veels te snel gegaan denk ik dan.

kus

oh zo herkenbaar!! ik heb gister ff erg emotioneel de bevalling terug zitten kijken!
gister was mijn kleine baby ineens een half jaar!!! zomaar zonder dat ik het doorhad is ze ineens een hele meid geworden!!

ik heb echt elke dag tot nu toe genoten van mn kleine meid, maar idd, ze is niet meer mn baby!
t is een schattig vrolijk dametje wat lekker heen en weer rolt, die haar voetjes wil eten en een lekkere smakzoen kan geven!

en dit vind ik ook echt geweldig hoor, maar t is idd veeeeeeeel te snel gegaan allemaal! ik mis toch ook dat "baby achtige"ook wel hoor!

ik sta er soms nog versteld van dat t al zo'n dame is... als ik dan naar haar slaapkamer loop verwacht ik nog steeds zo;n minimensje maar daar ligt een heel kindje van 70 cm.

maar ben zo blij dat ik mama ben!! k ben echt ongelooflijk trots en blij en ik geniet elke dag an alle dingen!

dubbel he? het kleine meisje dat in mijn armen in slaap viel is er niet meer, maar andere kant kan ze al veel meer en lacht ze zoveel dat is ook super.
soms mis ik het wel hoor, dat lekker knuffelen tot de slaap of makkelijk flesje geven ipv al die hapjes

ach net besloten dat ik nog maandje de pil neem en dan kijken we wanneer de 2e komt :)

hihihihi

groetjes

ja het nieuwe heeft i.d.d ook vele leuke aspecten en is ook zeker leuk.
maar ja mis het zo komt denk ik ook grotendeels omdat ik zo lang al ziek ben en ik minder kan genieten (slechte iets) en ik vergeet echt alles,
waardoor ik gewoon ook een stuk tijd mis letterlijk voor mijn gevoel mis ik echt een stuk tussen dat demi 2 weken was en demi nu half jaar is.
dat is echt mega vervelend.
mijn schildklier is te langzaam vandaar maar ja duurt nog ff voor het oke is.
heb blijkbaar een of andere auto-immuun ziekte hashimoto maar goed ut komt wel goed het is allee nu ff vervelend.

kuss

@ sweetwicca

o ik moet er eerlijk gezecht nog niet aan denken om weer zwanger te zijn :eek: maar dat is waarschijnlijk omdat ik ziek ben en zo`n zware zwangerschap had.

maar wel kei leuk voor jou :D hihi wens je alvast succes met oefenen :p

hoi sparkel gem

ja dat denk ik ook, ik heb de hele kraamtijd niet meegekregen door die zware infectie direct na de bevalling.

Daarna was het vooral zwoegen en nachtbraken maar nu loopt het lekker en ze is zo leuk.
De zwangerschap was 9mnd afzien en supermoe door de hormonen en de bevalling zwaar. maar al we nu de 2e doen dan ben ik er vanaf :) en ik ga er niet vanuit dat het direct raak is hoor, deze meid koste ook 10mnd. We willen er niet teveel tijd tussen hebben en ik ben bang dat je er anders nog meer tegenop gaat zien.

schildklier is errug lastig mijn lieve collegatje heeft het ook, het blijft een zoektocht naar de juiste medicatie en leefwijze, heel veel sterkte ermee

groetjes sabine

Terug
Bovenaan