geen eetlust en moeheid

hoi dames ,
Ik ben vandaag 8 wkn en 5 dgn . Ik ben sinds +/- 3 wkn erg moe en heb geen eetlust . Wel knort me buik maar trek heb ik niet . Ik wordt met de dag zwakker en ben nu 1,5 huis niet uit gegaan . Ik eet voornamelijk fruit en beschuit . Hoe gaan jullie hiermee om ? Gelukkig ben ik niet misselijk . Hopelijk kom ik hier nog van af ..

Gr Hmimes
 
Heel herkenbaar hoor voor de eerste weken! Probeer je wel te zetten tot het eten, maakt niet zoveel uit of het ongezond of gezond is, de kleine neemt toch wel wat hij nodig heeft. En dat je zo extreem moe bent.. tja.. welkom in de wereld van zwangerschap hahaha! Meestal gaat het rond de 16 weken weg om dan weer terug te komen rond de 30 weken.. Hoort er allemaal bij hoor!
 
Probeer elk uur iets te eten al is het maar iets kleins... zo blijf je toch op krachten.

Bedenk dat je rond de 3 maanden ongetwijfeld zult opknappen!

Sterkte!
 
Heel herkenbaar. Ook veel last van gehad en ook een paar kilo afgevallen de eerste paar weken (met ondergewicht tot gevolg). Nog even doorbijten, over een paar weken komt je eetlust en daarmee ook je energie weer terug.
 
hoikes

ik ben zelf al 11 weken ver en ik heb het jammer genoeg ook nog .
de huisarts heeft me zelfs gezegt als ik niet probeerde te eten dat ik voor uitdroging naar het ziekenhuis zal moeten gaan .
Ik probeer me ook sterk te houden dus ben er zeker van dat jij het ook kan


groetjes
 
je zal toch iid regelmatig genoeg voeding binnen moeten krijgen, want de baby heeft ook voeding nodig.
als jij al verzwakt, dan kan je kindje ook verzwakken.

ik zou als ik jouw was contact opnemen met de verloskundige.
omdat je over verzwakking praat!

sterkte,..
 
Heel herkenbaar ! Ik was er ook misselijk bij en spugen.
Hoe is je bloeddruk ?
Als deze aan de lage kant is wil iets zouts nog wel eens helpen. kopje bouilon kan je wel goed doen. Met zout natuurlijk wel oppassen dat je dit niet teveel gaat gebruiken.
De verloskundige zei tegen mij dat niet zozeer het eten belangrijk is maar het drinken.
Drink melk, sap, bouillion, thee zo krijg je verschillende dingen binnen.
Je kan ook aanvullende vitamine tablet gebruiken speciaal voor zwangere vrouwen.
Eten gaat beter als het niet te warm is - dan ruikt het minder sterk.
je lijf ondergaat een grote verandering - neem de rust die je nodig hebt.
 
Terug
Bovenaan