Geen eetlust meer....

Hee meiden,

Hebben jullie de afgelopen dagen ook opeens geen eetlust meer? Ik heb dat sinds een paar dagen. Ook is m'n misselijkheid weer terug :-(

Ik weet dat ik moet eten maar poeh....dat valt niet mee. Heb eigenlijk alleen trek/honger als ik wakker word.
Ik eet 's ochtends een klein kommetje cruesli en 's middags 2 boterhammetjes en later in de middag nog 1 stuk fruit, dan zit ik echt nok vol!
Wij eten 's avonds altijd vrij laat maar dan eet ik slechts een paar happen en dan heb ik al het gevoel dat in ontplof.

Ik weet ook wel dat je maag in de verdrukking komt en dat ik daardoor zeer waarschijnlijk minder trek heb en minder kan eten maar ik vraag me af of jullie dat ook hebben?

Liefs Lynn.

Hé Lynn,

Ik eet ook beduidend minder dan normaal. 's Morgens een boterham met een beker chocomelk, 2 boterhammen mee naar het werk, een pakje Sultana's tussendoor en 's middags fruit. Avondeten een bordje maar niet echt veel. Zelfs mijn man viel het op dat ik minder eet.
Als ik veel eet wordt ik zo beroerd als wat en krijg dan vreselijke last van mijn maag (zuur en branderig gevoel). Niet meer doen dus.

O ja, ik slik wel iedere ochtend een Mama compleet tablet van Davitamon zodat ik wel alle voegingsstoffen binnen krijg die ik (en de beeb)nodig heb.

Maak je niet te druk meid, die eetlust komt vanzelf wel weer.

Liefs,

Jep, herkenbaar. Komt idd doordat je ukkies hoger zitten en dat zorgt voor minder eetlust of een sneller vol gevoel. Ik vind het voor nu wel even ok, ik heb nogal snel de neiging om nogal te 'snaaien'.
Wel balen dat je weer zo misselijk bent, bah!

Ja dat is idd erg herkenbaar.. Nu merk ik er nog niet zo heel veel van maar herken het wel van mijn vorige zwangerschappen. op het laatst wordt de eetlust steeds minder. Je voelt dan letterlijk en figuurlijk VOL!

wel vervelend dat je weer zo misselijk bent..
Sterkte meid!

liefs

Heel herkenbAar, s'morgens en smiddags nog wel maar s'avonds krijg ik bijna geen hap door mijn keel.
Nadeel is dat ik dan tegen uur of 9 zin in wat krijg dus dan beetje chips of chocolade :)
Maar ook niet veel.
Ben gister bij Vk gewogen en ben weer een halve kilo kwijt zal wel door die verminderde eetlust zijn

Niet herkenbaar haha. Lijkt wel af en toe of ik meer eetlust krijg??? Heb me wel ook supermisselijk gevoeld tot een paar weken geleden. Merk wel gelijk na het eten het maagzuur..... Maarja, rennie is the keyword!

Liefs

ik heb het eigenlijk alleen met avondeten wat ik niet door mn strot krijg maar voor de rest kan ik gewoon normaal eten, laatste tijd erg veel zin in brood met vlokken hahaha. misselijkheid is bij mij vooral smorgens vaak ook weer overgeven. en soms met het avondeten

xxx

Terug
Bovenaan