Geen eetlust

Hi dames,

Hebben er meer dames last van weinig eetlust. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet eten vooral mbt het avondeten alles staat me tegen..

Iemand tips/adviezen?

Ik ben 5+4 nu.

Liefs

Ik zou mischien als je het niet wegkrijgt proberen smoothies te maken met fruit en groente. Zo krijg je toch genoeg vitamines binne en krijg je het mischien makkelijker weg.
Keer een soepje en een yoghurtje met fruit ?
Ik herken het eigenlijk  niet. Ik eet alles wat los en vast zit. Heb al vanaf dat ik zwanger  ben constant honger honger honger. En kreeg alles goed weg behalve  sinds deze week krijg ik de combinatie aardappels met groente en vlees niet meer weg als ik het al zie en ruik ga ik al over me nek.  Hopelijk blijft het daar bij ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger 

Succes met je zwangerschap  en hoop dat je gauw wat eetlust  krijgt 

Ik heb tot 7 weken ook erg weinig eetlust gehad.  At uiteindelijk 1 kopje soep met een paar soepstengels als avondeten.  Als ik al aan eten dacht werd ik misselijk.  Nu gaat het gelukkig wat beter. Heb nog geen grote eetlust maar eet wel weer normaal alleen wat kleinere porties.  Ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger.  

Herkenbaar ik ben nog maar 4 weken en 4 dagen zwanger maar heb ook geen honger. Doe ruim een uur over mijn bakje fruit Haha.. avondeten is echt heel weinig maar probeer wel 3x per dag te eten, hoe moeizaam ook 
Gelukkig ook geen andere klachten behalve wat lui tot moe.. 

@nicolle, pff precies die combinatie aardappels vlees en groenten, ik moet er niet aan denken!! Ik word er niet misselijk van maar het staat me zo tegen! dat van die smoothies is wel een goed idee, krijg ik zuivel binnen en vitamines!
Jij ook succes met je zwangerschap, zoveel mogelijk genieten!

@Anne, ik eet nu ook hele kleine porties, waar ik voorheen anderhalve pizza op kon lukt het me nu met moeite om een halve op te krijgen.. Ik hoop dat mn eetlust weer terug komt , ookal is het maar kleine beetjes net zoals bij jou!

@BiHo hahaha ik heb al de heledag een bak druiven naast me staan en de helft is niet net op, met behulp van mn collega!

Heel herkenbaar. Ik heb vorige week de dokter gebeld omdat ik echt nergens zin in had en constant misselijk was, heb daarvoor pilletjes tegen de misselijkheid gekregen. 
Die slik ik nu 2 dagen en ik heb vandaag echt alles gegeten wat los en vast zat, ik werd gewoon hongerig en dacht ja lekker! Daar heb ik zin in!'
Dus vandaag een lekkere lunch, avondeten, toetje en wat te snacken.. En dat allemaal met smaak zonder misselijkheid. 
Misschien ook even de dokter bellen en om een tabletje vragen?

Ik ben 32 welen zwanger en eet heel vaak geen warm avond eten. Gewoon een bakje yoghurt of een appel of een boterham. Wees crea. Niemand dwingt je warm te eten. Maar je meit wel blijven eten maar dat snap je zelf ook wel lijkt mij. Succes!

Terug
Bovenaan