geen eetlust

pfff alles hoef ik niet meer
geen vlees
geen lunch
geen acondeten.
alleen maar chips enzo.
ik ben helemaal geen chips mens haha gelukkig ben ik nog een beetje verstandig en geef ik er niet aan toe.
wie kent dit.

xxxxx

Geen eetlust???

Ik eet juist alles wat ik te pakken kan krijgen. Hoef maar een bepaalde geur te ruiken (denk te ruiken) en moet het meteen hebben. Ik kan alleen maar aan eten denken. Zoet/hartig/gezond/ongezond  maakt mij echt niet uit als ik het maar in mijn mond kan proppen, hahaha. Dus heb echt een probleem zoals jullie kunnen lezen. Oh en die raketjes, jeetje wat zijn die dingen verslavend.

Ik zou zeggen probeer af en toe toch wat gezond binnen te krijgen of in ieder geval voedingssupplementen voor zwangere. Je moet het zo zien, het kindje pakt toch wat ie nodig heeft en met weining eetlust komen jullie ook niet veel aan dus scheelt heel wat na de bevalling.

Veel snackplezier.

xxx Jacy

(heb mijn reactie ff gekopieerd van het zwanger zijn forum)

Ik begrijp het helemaal.

Ik heb het ook. Normaal lustte ik wel een patatje of een pizza, maar nu ik zwanger ben kan ik alleen nog maar blij worden van een stukje chocolade. Eet eigenlijk met een beetje tegenzin en omdat ik anders misselijk word.

Ik lust eigenlijk alles nog wel. Liever vettigheid, maar gezond gaat er ook nog goed in hoor. Ik heb alleen het probleem dat ik na 2 happen echt vol zit, maar daarna na een uur weer honger heb.

Ik ben dus de hele dag door aan het eten, wat weer niet zo goed is voor het gebit.......
Alleen cola hoeft ik echt niet meer, daar krijg ik maagzuur van. Bij mn vorige zwangerschap hielp dat juist tegen het maagzuur..... Ik snap het niet meer

xxx
Pauline

wauw!! ik maar denken dat ik de enige ben!!
ik hoef ook echt helemaal niks, maar ook geen zoetigheid ofzo.

eet wel, maar staat me erg tegen en na een kleine portie misselijk.
ik probeer hele dag door te eten, om nare lege gevoel te vermijden,
maar moet kleine beetjes eten om niet zwaar misselijk te worden.

dorst heb ik ook niet, maar dwing mezelf te drinken. mijn smaak is zo belabberd momenteelk, erg vervelend.

maar fijn te weten dat ik niet de enige ben.

Liefs Sylvia
16wk3dg

Oh zo bekend.. Ik heb ook helemaal geen eetlust. Ben gewoon de gehele dag misselijk. Ik eet wel kleine beetjes, maar het gaat helemaal niet weg. Avondeten krijg ik niet meer, die geur alleen al.. GETVER!! Ik moet gewoon eten erin proppen om toch wat binnen te krijgen. Zo ontzettend zwaar he..

Groetjes Bianca
8w5d

Hoi,

Ik ben bij mijn   eerste zwangerschap 9 MAANDEN beroerd geweest en elke dag spugen. Ben een jaar uit de running geweest.......zwaar.......het hoort er allemaal bij. Geen eetlust, geen smaak en inderdaad kleine porties eten, dan maar 25x per dag, gewoon doen. Ik was met de 1ste in de 8e week al 10 kilo kwijt, lag in de 9e week aan het infuus omdat ik dreigde uit te drogen.......zwaar.......dat was pas zwaar....en ik moest nog 31 weken. 1 slokje water en n voledig glas d'r weer uit.  K heb er een gezonde 7 ponder van een zoon voor terug gehad.

Vorige week had ik de griep...spugen, spugen, spugen.....en nog n mannetje van 2,5 over de vloer met een middenoor ontsteking en een man die pas om 1.30 thuis komt van werk.
Dames kop op....jullie weten allemaal waar je het voor doet.....appels, sultana, crackers, ranja, patat, soep, water. Als het er weer uitkomt, 1 troost...je kindje groeit wel door hoor, die komt niets te kort.

Terug
Bovenaan