Geen eetlust

Hey meiden,
Overal zin in hebben maar niks wegkrijgen, dat is mijn probleem. De honger is er wel maar als ik een hap neem dan heb ik alweer genoeg. Ben ook de hele dag misselijk maar ik heb tot nu toe nog niet 1 keer overgegeven. Ik weet dat gezond en voldoende eten belangrijk is voor ons kindje, dat is dan ook de enige reden dat ik toch maar doorzet. Op het moment van bedtijd begin ik wel echt trek en super honger te krijgen, vaak maar ff iets uit de kast om te snaaien. Mijn buik staat zo strak en bol dat ik het gevoel heb of die uit elkaar springt hihi. Iemand bekend met dit probleem?

Het komt mij ook bekend voor, ik had het ook enorm.
Veel misselijk, maar weinig trek. Maar weet je, als je eet gaat die misselijkheid ook weer weg.
Ik at me krom in sultana's steeds een klein hapje en dan ging het wel. Of een broodje roosteren met rookvlees (goed tegen misselijkheid) of wat anders lichts.
Bij mij is het sinds week 9 over... hopelijk dat het bij jou ook snel weg trekt.
Maar zet me geen patat voor, dan word ik alweer misselijk hahaha
Succes meis!

Ik ken het gevoel ook. Ik eet de hele dag door kleine beetjes en laat de helft van mijn avondmaaltijd staan. Ben ook al 1,5 kilo afgevallen. Maar gelukkig hoef ik niet over te geven en is 's middags mijn misselijkheid wat minder.

Hoi Mieke,

Hoe ver ben je nu? Je hebt best kans dat je misselijkheid wel omslaat in overgeven. Dat had ik na de 6e week. Na het overgeven voelde ik me smiddags veel beter. En inderdaad, zoals Mamaleintje zegt, kleine hapjes de hele dag door eten is het beste. Ik heb altijd crackers en broodje kaas bij me, en thee drinken (rooibos) helpt ook.

Was eerst 2 kilo afgevallen, maar nu in m'n 9e week, heb ik er een kilo bij gespaard.

Hopelijk komt de eetlust terug!

Hoi Mieke, wat vervelend, ik herken het niet in die vorm, naar
vooral omdat je idd wel wat wilt eten... maar wat niet gaat...

ik heb wel continu een erg volg gevoel vooral 's avonds.... bah helemaal proppie voel ik me dan terwijl ik niks geks doe.... bij mij ligt het allemaal erg hoog wat de Gyn vertelde dus daar heeft mijn maag nu last van :-(

Sterkte met toch wat te eten... het gaat over!

Vervelend he, bah! Ik heb niet zo zeer echt last van misselijkheid en overgeven maar wel enorm last van dat ik moet kokhalzen...herkent iemand dat ook? Ik kan niet boven de wasbak hangen of sochtends veel praten of eten of tandenpoetsen, dan krijg ik echt die kokneigingen..hoef gelukkig niet over te geven en heb ook geen last van afvallen, integendeel..groei dicht! Heb smiddags en savonds dan ook ontzettende honger..
Liefs, mvtwee

Ik ben nu 9 weken en heb dit nu ongeveer vanaf de 6e week. Hopelijk gaat het snel over. Wel goed om te horen dat meerdere hier lat van hebben. Kleine beetjes dus...

ik heb er ook last van
als ik bedenk hmmm daar heb ik nou echt zin in. dan is het een paar seconden later een misselijkmakend idee.
ik ben de hele dag door echt zoo misselijk dat ik vanmorgen maar de huisarts heb gebeld voor medicijnen.huis, tuin en keukenmiddeltjes werken voor geen meter. ik heb nog 2 kids rondlopen en daar moet ik toch ook voor zorgen. gelukkig heb ik ze gekregen en begin er vanavond mee.
oh ik ben nu ruim 7 wkn. hopelijk gaat heb bij ons allen snel weg en kunnen we wat meer gaan genieten...

Terug
Bovenaan