geen ei te vinden met ovulatie test..

Hallo meiden,

Ik heb 16 maart een miskraam gehad, en nu 3maanden verder ben ik met ovulatie test's begonnen...

13 maart ongesteld geworden, dus zit nu op dag 13 heb een cyclus van 26 dagen.
Ben nu 8 dagen aan het testen maar heb nog steeds geen positieve test..

Ben ik te vroeg in paniek aan het raken of kan het zijn dat je soms geen eisprong heb?

Groetjes mirjam

Hee Mirjam,
Het kan verschillende oorzaken hebben.
1. Je ei is nog niet geweest (ik heb wel eens dag 18 ei gehad met cyclus van 25 dagen).
2. Deze maand een keer geen eisprong (kan gebeuren).
3. De ovulatietesten werken niet goed (ze schijnen niet altijd helemaal betrouwbaar te zijn).
Vanwege de kosten temperatuur ik tegenwoordig iedere ochtend. Moet je wel zorgen een goeie te hebben op 2 decimalen nauwkeurig.
Bv deze:
http://www.fertilityshop.nl/nieuw-mat-
care-fertility-thermometer-btt-p-193.html?
zenid=1e1102f45a5be54d4b6f44d3ff3db6d5

Succes ermee en klus ze nog maar even door ;-))

Groetjes Laura

Hoi Mirjam,
ik heb idd ook wel eens gehoord dat die ovulatietesten niet zo betrouwbaar zijn.
Temperaturen is een goede methode. je temp stijgt NA de eisprong en blijft dan hoger tot je ongi.
Ook kun je het aan je afscheiding zien. meestal wat plakkerig en wit. Voor je eisprong wordt het transparant en draderiger.

heel veel succes!

Edith

hey meiden,

Bedankt voor de reacties.. heb vanmiddag weer nieuwe ovulatie testen gekocht..
Dat temperaturen ga ik niet volhouden dat weet ik nu al, dus vandaar de ovulatie testen!

Ik denk dat ik er teveel mee bezig ben en dat het daarom niet lukt..!
maar jah uit me hoofd zetten kan ik het ook niet want ik wil het nu hahaha,

maar goed we wachten het maar gewoon af, we doen al meer dan ons best en meer kunnen we niet doen. wil ook niet dat de sex een moeten gaat worden!

Groetjes mirjam

Hoi Mirjam,
Ik ben 29 jaar en 5,5 week zwanger na miskraam.
Na mijn miskraam   was eerst mijn cyclus normaal maar na 2 maanden ineens korter.
Mijn positieve ovulatietest kreeg ik ook niet paniek natuurlijk!
Zeiden ook dat ik moest gaan temperaturen maar dat is niets voor mij.
Ben eerder begonnen met ovulatietesten en wat bleek mijn eisprong was gewoon veel eerder!
Probeer het maar uit succes!
Liefs pupke

Terug
Bovenaan