Geen eisprong 5 mnd na zwangerschap?

Hoi iedereen,

Het is nu 5 maanden geleden dat ik ben bevallen (dit is niet goed afgelopen) en ik ben daarna nog maar 2 keer ongesteld geworden. Ben net bij de huisarts geweest omdat ik nu op dag 47 nog steeds geen eisprong heb gemeten. Ik heb altijd al een lange cyclus gehad (36 dagen is normaal voor mij) maar nu heb ik bloed laten prikken en kan ik volgende week vrijdag bij de gyn. terecht.
Hopelijk vindt ze iets waar ze iets mee kunnen, want ik haal me op dit moment de ergste dingen in m'n hoofd.
Is er nog iemand die hier ervaring mee heeft?

Maaike

Hallo Maaike,
Dank je wel voor je bemoedigende woorden. Zelf zit je ook niet al te makkelijk. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel eens iemand iets horen zeggen over verstopte eileider wat ze vrij simpel kunnen verhelpen. Hopen dat dat het antwoord is....Wij hebben geen kinderen en zijn relatief, volgens de gyn, kort bezig: sinds november 2008. Het vervelende is bij een lange cyclus dat je zo maanden verder bent. Ik heb zelf een cyclus van 33 dagen. Poe, wat zou het toch heerlijk zijn om geen kinderwens te hebben, denk ik wel eens. Maar goed, de gemiddelde vrouw voelt dat toch iets anders...Vallen, opstaan en weer doorgaan. Hoop dat volgende week vrijdag iets kunnen vertellen. Duim voor je en ik zal het volgen op het forum!

xx
Jessica

Hallo Maaike,
Dank je wel voor je bemoedigende woorden. Zelf zit je ook niet al te makkelijk. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel eens iemand iets horen zeggen over verstopte eileider wat ze vrij simpel kunnen verhelpen. Hopen dat dat het antwoord is....Wij hebben geen kinderen en zijn relatief, volgens de gyn, kort bezig: sinds november 2008. Het vervelende is bij een lange cyclus dat je zo maanden verder bent. Ik heb zelf een cyclus van 33 dagen. Poe, wat zou het toch heerlijk zijn om geen kinderwens te hebben, denk ik wel eens. Maar goed, de gemiddelde vrouw voelt dat toch iets anders...Vallen, opstaan en weer doorgaan. Hoop dat volgende week vrijdag iets kunnen vertellen. Duim voor je en ik zal het volgen op het forum!

xx
Jessica

Hee Jessica,

Ik ben nog wat verder gaan struinen en ben PCOS tegengekomen, wat te maken heeft met een uitblijvende / vertraagde eisprong. Ik weet er echt nog niet veel van maar op http/pcso.guanitadesign.com schijnt meer te staan. Ook zal ik vrijdag a.s. bij mijn gyn. hopelijk meer te weten komen. Ik zit inmiddels op dag 53...

Als ik geweest ben hoor je het,

Groetjes,
Maaike

Hee Jessica,

Ik ben nog wat verder gaan struinen en ben PCOS tegengekomen, wat te maken heeft met een uitblijvende / vertraagde eisprong. Ik weet er echt nog niet veel van maar op http/pcso.guanitadesign.com schijnt meer te staan. Ook zal ik vrijdag a.s. bij mijn gyn. hopelijk meer te weten komen. Ik zit inmiddels op dag 53...

Als ik geweest ben hoor je het,

Groetjes,
Maaike

Hoi Maaike,

Hoe is het?Weet je al meer na vandaag je afspraak? Poe, als we toch geen kinderen zouden willen dan is 53 dagen niet ongesteld geen probleem....maar nu..Grrr. Hoop dat je antwoord hebt waar je iets mee kunt joh!!

groetjes,
Jessica

Terug
Bovenaan