Geen eisprong na HSG?

<p>Hi meiden,</p><p>Ik heb vorige week een HSG gehad (op cd 10) en vraag me af of dit nu mijn cyclus verstoord heeft. Zijn er meer meiden die dit herkennen? De HSG zelf ging prima, natuurlijk even pijnlijk maar alles leek open te zijn (of dat is het nu zeker, in ieder geval). Maarr ik kan normaal altijd mn eisprong vinden, met een knaller van een ovulatietest en een stijgende temp. Nu had ik vorig weekend (cd 13) wel een iets oplopende test, maar twijfelachtig. Daarna weer dunner streepje dus heb die als positief berekend. Mijn temp steeg ook daarna, maar is nu (cd 19) al weer helemaal laag. Was gister al gedipt maar nu weer helemaal op het niveau van voor de ovulatie. Ik snap er niks van.. zou dit nou door de HSG kunnen komen? Cyclus in de war? Geen goede eisprong? Meiden die dit herkennen?</p><p></p><p></p><p>Ps. Ik meet zowel rectaal als vaginaal, omdat ik zelf rectaal meer vertrouw maar mijn acupuncturiste ziet de chart liever met vaginale temperaturen. Verschil van mening, dus ik meet ze beiden.</p>

De eerste chart is rectaal, de tweede vaginaal. Had het in de afbeeldingsbeschrijving getypt maar blijkbaar zie je die dan hier niet...

De eerste chart is rectaal, de tweede vaginaal. Had het in de afbeeldingsbeschrijving getypt maar blijkbaar zie je die dan hier niet...

Ja ze verschillen altijd. Nu, paar dagen later, zou het idd een innesteldip kunnen zijn want mijn temp is al weer 3 dagen 37 graden! Het leek zo'n aflopend verhaal weer toen ik dit postte... achja 1 juni is mn NOD dus het enige wat we kunnen doen is afwachten!

Dag Mandarijntje. Ik had een halfjaar geleden ook een hsg. Bij mij was me cyclus ervan verstoord geraakt en dat kon volgens de gyn best voorkomen. Ik had tijdens de hsg nergens last van maar met me menstruatie erna had ik wel extra pijn. Als je ongesteld wordt en meer pijn hebt dan normaal is dat dus ook gewoonlijk bij een hsg ;)

Oh kan dat ook al, hopelijk valt het hier mee! Moet zaterdag ongi worden dus ben benieuwd, maar dan ben ik er alvast op voorbereid. Heeft de HSG bij jou tot mooie resultaten geleid?

Dag Mandarijntje
Bij mij had het hsg helaas geen resultaat geleverd. Het probleem was bij mij pcos en daar wordt ik pas sinds vorig maand voor behandeld. De hsg is naar mijn mening te vroeg gedaan haha. Ik wens je veel sterkte met de wachtdagen en hopelijk een positief resultaat binnenkort!

Terug
Bovenaan