<p>Hi meiden,</p><p>Ik heb vorige week een HSG gehad (op cd 10) en vraag me af of dit nu mijn cyclus verstoord heeft. Zijn er meer meiden die dit herkennen? De HSG zelf ging prima, natuurlijk even pijnlijk maar alles leek open te zijn (of dat is het nu zeker, in ieder geval). Maarr ik kan normaal altijd mn eisprong vinden, met een knaller van een ovulatietest en een stijgende temp. Nu had ik vorig weekend (cd 13) wel een iets oplopende test, maar twijfelachtig. Daarna weer dunner streepje dus heb die als positief berekend. Mijn temp steeg ook daarna, maar is nu (cd 19) al weer helemaal laag. Was gister al gedipt maar nu weer helemaal op het niveau van voor de ovulatie. Ik snap er niks van.. zou dit nou door de HSG kunnen komen? Cyclus in de war? Geen goede eisprong? Meiden die dit herkennen?</p><p></p><p></p><p>Ps. Ik meet zowel rectaal als vaginaal, omdat ik zelf rectaal meer vertrouw maar mijn acupuncturiste ziet de chart liever met vaginale temperaturen. Verschil van mening, dus ik meet ze beiden.</p>