geen eisprong, vandaag 32e dag, moet ik nog veel langer wachten?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb even een vraagje. Ik zit nu op dag 32 van mijn cyclus en nog steeds is mijn temperatuur niet omhoog gegaan, en ik zit al vanaf dag 15 te wachten op m’n eisprong (dus al twee weken en hij is nog steeds niet geweest).

Over het algemeen is m’n cyclus 29 dagen, maar na mijn curretage 30 oktober was de cyclus 46 dagen. 15 december weer ongesteld geworden, toen met temperatuurmethode m’n eisprong wel gezien. Nu is m’n temperatuur heel constant, al 2 weken achter elkaar 36.3 ’s ochtends. Ben ik nou zo ongeduldig, of is er misschien een kleine kans dat ik wel zwanger ben, maar m’n temp. gewoon laag blijft? Heeft iemand dat wel eens meegemaakt, dat de eisprong al geweest was maar de temp. laag bleef of al zwanger was?
Of zou ik nu weer een cyclus van ongeveer 46 dagen kunnen verwachten?

Ik ben benieuwd naar jullie reactie

groetjes, Peterselie

hoi peterselie.
Kan het niet zozijn dat je eisprong al eerder is geweest voor je ging tempen?
veel mensen denken namelijk dat hun eisprong zo'n 14 dagen na is
Maar bij mij is toen aangewezen dat ik m a l heb 2 dagen na mijn ongesteldheid.Dat is dus mogelijk.
Het is niet altijd al zo geweest bij mij,maar na mijn zwangerschappen en en miskraam is het zich anders gaan regelen.
Volgends mijn gyneacoloog gebeurt dit wel is.
hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes femmely

mmm, zou kunnen natuurlijk dat ik de eisprong 'over het hoofd' heb gezien, maar lijkt me niet waarschijnlijk. Ik temp altijd vanaf dag 1 van de cyclus, en hij is maar 1 keer een beetje hoger geweest, 14 dagen geleden. De dag daarna was ie weer 36.3 en dat is ie ook gebleven (twee keer was ie 36.2).
Bij m'n vorige cyclus had ik de eisprong 10 dagen voor m'n NOD, dus ik ga er vanuit dat dat nu weer zo is..

*zucht*, ik weet het niet :), gewoon maar even afwachten. Zijn er ook moeders die wel eens zwanger zijn geweest terwijl de temperatuur laag bleef?
Als m'n temperatuur donderdag nog steeds niet omhoog is gegaan ga ik even testen, k heb toch nog een goedkope test thuis liggen.

groeten, Peterselie

Hoi Peterselie (hihi, grappige naam)

Ik kan natuurlijk dat je eisprong nog komt. Ik heb al een paar x een cyclus van +/-44 dagen gehad, dus tja alles kan.
Mijn advies is, blijf lekker klussen!

Liefs Jessy

Hoi,
Ik denk dat je cyclus nog van de kaart is door de curretage Peterselie. Hoeveel stijgt je temp normaal gesproken als je eisprong is geweest? Een lage temp én zwanger zijn, is in elk geval uitgesloten. Waarschijnlijk komt 'ie alsnog verlaat en wordt je 10 dagen later ongi of niet! Hoe is het nu?
Groetjes, Floor.

Hoi Nassoe,

Mijn man moest wel lachen toen ik hem liet lezen “blijf lekker klussen”, hihi. Dat doen we ook, want ik denk dat de eisprong er nog wel aan zal komen, ik heb alleen zo weinig geduld. Maar dat zullen wel meer meiden hier hebben.. :)

Ik heet eigenlijk Natascha, maar er zijn wel meer hier met die naam en anders is dat zo verwarrend, daarom deze nickname bedacht.

groetjes, Peterselie

Hoi Floor,

mijn T gaat normaal naar 36.7 na de eisprong. Niet in 1 dag, maar meestal in drie dagen. De vorige keer eisprong heel duidelijk gevoeld, en tot nu toe nog niets gevoeld dus het zal nog wel komen...
Vanochtend 36.2, maar had ook weinig geslapen vannacht.
Eigenlijk weet ik wel dat een lage T en zwanger zijn niet samen kan, maar nu ik ongeduldig ben ga ik soms toch denken ‘is het dan toch misschien niet mogelijk?’

We gaan gewoon lekker door en we hopen er het beste van :).

groetjes, Peterselie

Terug
Bovenaan