geen eisprong wel zwanger?

A

Anoniem

Guest
Dames, heb weer jullie hulp nodig...
Sinds vorige week al aan de ovulatietesten, maar totop vandaag nog steeds geen posi test, terwijl ik theoretisch volgende week al mijn NOD zou moeten hebben! Ik ben echt op tijd begonnen met de testen en kan het dus niet gemist hebben, daarbij voel ik mijn eisprong altijd, en de bekende pijn is nog niet geweest.
Nu hoorde ik ergens dat wanneer je zwanger bent helemaal geen eisprong hebt, klopt dit?! Het zou ook op de ovulatietest te zien kunnen zijn, tenminste dat schijnt..
Nu gebruik ik de CBovutesten en hij geeft geen smiley, maar wel een lichtblauwe streep op de controlelijn..
Help!! Wat moet ik hier nou weer mee?!?!?

och meid, wat een onzekerheid! mischien ben je wel zwanger en heb je daarom geen posi ovu test gehad. had je ongeveer een idee wanneer je een eisprong moest hebben??
wanneer mag je testen>

Als je zwanger bent heb je idd geen eisprong. Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Hoe het precies zit met de ovutesten en zwanger zijn weet ik niet precies. Ik weet wel dat (als je zwanger bent) een test moet gebruiken die op HCG reageert en dat zijn niet de ovu testen. Wil je een betrouwbare test zou ik snel een zwangerschapstest doen!

Ik heb ook wel eens op dit forum gelezen dat mensen hun eisprong (en dus hun ongi) een keer overslaan, zonder duidelijke rede.

In ieder geval veel succes en ik hoor graag hoe het verder gaat!

Liefs Daisy

@noeltje: gezien mijn vorige ovulaties zou ik zo rond 15/16 nov mijn eisprong gehad moeten hebben, misschien zelfs wat eerder! Omdat ik vrij onregelmatig ben en de duur van mijn gemiddelde cycles had genomen, hou ik dit in mijn agenda bij en zou 'officieel' volgende week do mijn NOD hebben (2/3 dec).
Maar ik ben bang dat wat Daycey zegt waar is en ik gewoon een eisprong oversla.. En anders het weekend maar een zwangerschapstestje er tegen aan.

Ik hoop voor je dat je alsnog een eisprong hebt of zwanger bent! Dan heb je in elk geval duidelijkheid!

Ik duim natuurlijk voor een zwangerschap voor je!

Terug
Bovenaan