geen eisprong!?! wie kent dit???

Hallo allemaal,

Ik zal even kort mezelf voorstellen.

Ik ben Sylvia, inmiddels bijna 3 jaar getrouwd en heb een grote kinderwens. Wij zijn december 2005 gestopt met de pil.

Onlangs zijn wij doorverwezen naar de gyn omdat alles wel erg lang duurde. begonnen met temp maar wordt hier niet echt wijzer van.

Nu is na het 2e bloedonderzoek gebleken dat ik dus geen eisprong heb!! meest vreemde is nog dat ik wel een reguliere cyclus heb van 26-28 dagen. Er is mij verteld dat ik een recept krijg voor tabletten die ik van de 3e tot de 8e dag van mijn cyclus moet slikken en dan nogmaals een bloedonderzoek moet doen.

Ook moet ik een afspraak maken voor een HSG.

Nu is mijn vraag of iemand dit kent en of iemand weet wat me verder nog te wachten staat.

Alvast thnx voor de reacties en uiteraard hoop ik dat we allemaal snel mamma mogen worden.

Sylvia

Hoi Syllie, ik heb zelf jou "probleem" niet gehad, maar het is wel een bekend probleem. Je krijgt waarschijnlijk Clomid waardoor je wel een eisprong krijgt.

HSG is een baarmoederonderzoek, waarbij ze contrastvloeistof via de vagina in je baarmoeder spuiten, waardoor ze via een foto kunnen zien of je geen verklevingen hebt. Ik heb het anderhalf jaar geleden gehad, het is een klein onderzoek, wat heel even, echt heel even best heftig is, maar als het klaar is, dan is de pijn ook zo goed als over. Alles bij elkaar duurt het onderzoek zelf maar een paar minuten.

Heel veel succes en hou ons op de hoogte!

Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan