Geen eisprong

even een vraagje, ik denk dat ik geen eisprong heb. Mijn T blijft namelijk al een hele week 36.7 terwijl deze week mijn eisprong zou moeten zijn. Normaal krijg ik ook pijnlijke borsten, meteen daarna, maar nu niets!
(alleen weet ik niet wat mijn T is normaal, omdat ik pas sinds afgelopen maandag bij aan het houden ben!)
Ik heb een cyclus tussen de 35-42 (meestal 38) en ben dan ook van 38 uitgegaan. Wat nu? Iemand die dit ook heeft meegemaakt?
 
De eerste maand temperaturen is altijd een ramp. Je probeert het te interpreteren maar dat is eigenlijk nog te vroeg. Pas na een maand of 3 kan je conclusies trekken. En alle vrouwen hebben af en toe een maand zonder eisprong, is heel normaal.
Temperatuur je wel goed? (altijd na minimaal 3 uur onafgebroken slaap, niet opstaan, niet meer als 1 wijn de avond van te voren). Temperatuur is zo makkelijk beinvloedbaar dat je pas op de langere termijn er iets van kan zeggen. Dus heb wat geduld, of als je dat niet hebt, probeer eens een ovulatietest. Sowieso handiger als je zo'n onregelmatige cyclus hebt want dan weet je tenminste met zekerheid dat de eisprong eraan zit te komen. Anders kan je alleen achteraf zeggen dat hij al geweest is.
Succes
 
Terug
Bovenaan