geen eisprong?

hallo allemaal,

ik lees al een tijdje mee op dit forum, ben eind maart gestopt met de pil en door het meelezen hier al aardig op de hoogte van allerlei "afterpilkwaaltjes"! :)
tot vorige maand was mn cyclus redelijk normaal, t varieerde een paar dagen. eisprong ook netjes op tijd, te zien aan mn slijm.

maar nu...ik zit op week 3 van mn cyclus, had de eisprong dus al moeten hebben. maar t slijm wat ik afgelopen maanden netjes kreeg rond mn eisprong blijft weg! wel heb ik pijn in mn onderbuik, gevoelige borsten en ben ik doodmoe (maar dat kan ook van mn werk komen :))

kan iemand mij vertellen of t zou kunnen dat mn eisprong op zich laat wachten en dat dit de pijn veroorzaakt, of dat t wat anders kan zjin?


thanks, Nijntje
 
Hoi Nijntje

Het kan ook zijn dat je deze maand weinig of geen slijm verliest tijdens de vruchtbare periode, maar toch een eisprong hebt (en misschien pijn in je buik hebt door de eisprong).
't Is zo moeilijk om al die signaaltjes van je lijf goed te begrijpen af en toe! Ik voel ook niet iedere maand hetzelfde, zo verwarrend.
Veel succes he!
Liefs, Cath
 
Terug
Bovenaan