geen eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hou hoi,
Een vorig berichtje is weer eens niet aangekomen, dus ik probeer het nog een keer. Ik heb tm dag 21 gestest met ovulatietesten en geen positieve testen gehad. Mijn langste cyclus was 31, dus dan heb ik toch lang genoeg gestest. Ik ben op dag 10 begonnen. Op dag 18 was de test donkerder dan de andere dagen. Maar niet donkerder of gelijk aan het voorbeeldstreepje. Dus vanochtend dacht ik (dag23) laat ik eens mijn temp. opnemen. En die was maar 36.4. Drie maanden geleden was het toen 36.8. En twee maanden geleden was het 37 graden. Vorige maand heb ik niet getempt. Vinden jullie ook dat het er op lijkt dat ik geen eisprong heb gehad?
Het zou wel jammer zijn.
Groetjes Nance

Ik ben een beetje een mutsie denk.
Ik heb denk niet diep genoeg gemeten.
Want ik deed het later nog een keer en toen was het 36.9.

Nance

Beste Nance,

Je moet echt iedere dag op dezelfde tijd je temp opnemen om er uiteindelijk een structuur in te kunnen ontdekken. Een waarde van vandaag vergelijken met één van twee maanden geleden heeft niet zoveel zin.

En als je iedere keer opdezelfde tijd de temp opneemt, maar de ene keer net je bed uitrolt en de andere keer al even een uur hebt staan strijken of wat kilometertjes hebt hardgelopen ook dan is de tempcurve niet betrouwbaar.

Succes
Miep

Ik denk helaas, dat je niet zwanger bent. Als je zwanger bent, heb je minimaal 37.0 Je lichaam houdt zichzelf warm, het is dan hard aan het werk met het eitje, dat op reis is. Ga anders eens bloedlaten prikken. Als je progresteron 8 dagen na je verhoging meer dan 25m is,dan is er een eisprong geweest. Mogelijk krijg je van je zelf helemaal geen eisprong en moet je eens naar de gyn. zodat die een eisprongopwekker geeft. Anders komt je lichaam niet meer uit deze sleur, en snapt het helemaal niet meer hoe het een ei moet aanmaken.
Neem de stap en verknal het niet met je lichaam, weest er zuinig op!
sonja,SUCCES

Hoi,

Ik heb gehoord dat die testen niet voor 100% betrouwbaar zijn. Je kan het beste gewoon temperaturen, dat doe ik nu ook en even een grafiekje bijhouden. Kan je zo zien wanneer je eisprong is.
Succes ermee.

Knuf Mandy

Terug
Bovenaan