Geen eisprong???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees vanalles over het voelen van een eisprong maar ik voel niets, en ik geloof dat helemaal niets merk.. Waar kan je allemaal aan merken dat je een eisprong hebt (of krijgt).Hebben meerdere meiden dat of kan het nu zijn dat ik geen eisprong heb????

Pascalle

Hoi,
dat jij   niks voelt wil echt niet zeggen dat je geen eisprong hebt,elk lichaam is zo anders ,net als met zwangerschaps kwaaltjes die heeft de een allemaal en een ander helemaal niks.
Een paar dingen waar je op kan letten zijn bijv.helder slijm waar je draden van kan trekken(beetje snotterig),als je inwendig voelt is je baarmoedermond ook iets zachter ,in je niet vruchtbare periode is ie harder(moet je een  hele periode regelmatig voelen om verschillen op te merken),soms gevoelige tepels/borsten kan voor tijdens  en na de eisprong zijn .Als je een regelmatige cyclus hebt zou je ook   ovulatie testen kunnen doen,krijg je misschien wat meer inzicht.Ook de temp methode kan moet je wel paar maanden elke dag om zelfde tijd rectaal temp opnemen voor het opstaan,nadeel is vind ik dat je pas achteraf weet wanneer en of je eisprong was waardoor je niet gericht kan klussen.Hoop dat je genoeg weet
Groetjes Cat

Hoi Cat,

Bedankt voor je tips!

Nu maar eens kijken wanneer ik slijm tegen kom, ik zie het namelijk haast nooit, maar goed eind deze week moet  mijn eisprong plaats vinden dus deze keer maar weer afwachten.

Groetjes Pascalle

Hoi Pascalle,veel succes er mee.
ik vind rond mijn eisprong ook noooit zo veel bijonders aan helder slijm omdat ik een zeer ontegelmatige cyclus heb wist ik ook niet precies wanneer ik er op moest gaan letten,deze maand voor het eerst ovulatie testen gedaan en daar kwam meer duidelijkheid door en toen ik die 2 dagen slijm controlleerde was het idd helder maar wel heel weinig hoor.Wel voel ik mijn eisprong duidelijk dus voor mij iets makkelijker misschien om te weten wanneer ik waar op moet gaan letten.
Doei Gr cat

Terug
Bovenaan