Geen eisprong!?!?

A

Anoniem

Guest
Zit nu op dag 34 en nog steeds geen eisprong te bekennen!!
Mijn temperatuur én ovulatietesten wijzen er niet op dat die er aan zit te komen.
Maar... de vorige keer werd ik pas na 50 dagen ongesteld dus misschien dat de eisprong van het weekend komt. Ik hoop het, maar begin me nu toch wel een beetje druk te maken hierover.

x

Hoi Benthe!

Het kan natuurlijk altijd nog gebeuren!
en ik hoop het natuurlijk ook echt voor je! en voor alle andere meiden die een lange cyclus hebben!

In het boek zwanger worden van mariel croon (vk) staat een checklist voor de vrouw
op blz 174
*menstrueer je niet of bijna nooit?
*duurt je cyclus langer dan 6 of korter dan 3 weken?
*heb je in het verleden vruchtbaarheidsproblemen gehad die mogelijk nog bestaan?
*heb je een aangeboren afwijking of aandoening die mogelijk onvruchtbaarheid tot gevolg heeft?
*heb je een medische behandeling ondergaan  waarvan de arts gezegd heeft dat die onvruchtbaarheid tot gevolg kan hebben?
Ga in al deze gevallen naar de huisarts zodra je zwanger wilt worden.

er staan er ook een paar van eerst een half jaar proberen maar bij deze niet!

Dus Benthe en ander damens die in het zelfde schuitje zitten, wees niet bang om naar de ha te gaan! Jullie zijn geen zeurpieten! je moet gewoon weten hoe het lichaam werkt! en laat je niet afschepen!
Ik gun het jullie allemaal om ook vlot zwanger te raken

Liefs Jazzie

Hey Benthe,

Wat ontzettend vervelend voor je zeg. Ik vind het al vervelend dat ik een wat langere cyclus heb, maar voor jou moet het dan wel helemaal een ramp zijn.

Ik zou inderdaad eens naar de huisarts gaan misschien dat die wat voor je kan betekenen.

Sterkte en geef de moed niet op !!!

gr. Danique

Hoi, hoi,

Ik ben benieuwd wat de ha dan zegt, je zal wel een jaar moeten wachten omdat je lichaam een jaar nodig heeft om te ontpillen. Tenminste, dat hoor ik om me heen steeds ha zeggen...

Benthe, ik hoop voor je dat je wél een eisprong hebt en ik hoop het ook voor mezelf :) Eigenlijk is dat wel de vraag die steeds door mijn hoofd heen speelt...wat nou als ik er geen heb????

Ik heb wel ergens gelezen dat er medicijnen zijn om je eisprong op te wekken.....en dat je dan een verhoogde kans op meerlingen hebt!!!!! Pfffffff......

Laten we dan nog maar ff doortempen (ikke wel in ieder geval!).

Groetjes, Tessje.

Het is inderdaad niet fijn nee!!!

Maar uh Jazzie: berichtje is toch hartstikke lief!!!
Helemaal geen rot advies want zo is het gewoon.
Ik had deze reacties helemaal niet gezien.

Bedankt.

x B

Terug
Bovenaan