geen eisprong???

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik ben nieuw hier. Ben 22 jaar en weten jullie wat je moet doen als je geen eisprong hebt? Dan kun je toch niet zwanger worden?

ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven!

Groetjes,
lelie

Hoi Lelie,
Voor zover ik weet kun je idd niet zwanger worden als je geen eisprong hebt.
Daar is toch immers ook een eitje voor nodig. Maar heb je die niet dan?
En als ik vragen mag, hoe komt dat dan? En hoe ben je erachter gekomen?
Lijkt me vreselijk en ik leef met je mee.
Groetjes Melanie

Hoi Lelie,

Als ik logisch nadenk dan heb ik ook het gevoel dat je zonder eisprong niet zwanger kan raken. Dan komt immers het eitje niet vrij zou ik zeggen.

Ik heb weleens gelezen hier op het forum dat er medicijnen zijn die een eisprong kunnen opwekken. Toen ik hele lange cyclussen had heb ik mezelf daarmee getroost omdat ik ook dacht geen eisprong te hebben.

Succes meid!

Groetjes, Tessje.

Hoi Melanie
Nou ik ben in oktober bevallen van een prachtige zoon. Maar ik was vrij snel weer begonnen met de pil, maar ik werd er helaas bijna niet van ongesteld. Dus ben ik gestopt met de pil en ben ik mijn temp. gaan meten, omdat ik het niet vertrouwde, en nu heb ik dus inderdaad geen eisprong gehad, en dat weet ik dus omdat mijn temp zo laag blijft.

Vandaar

Groetjes lelie

Oh, ok nu snap ik het.
Sorry voor die vragen, maar ja je kan maar beter even vragen he?
Over temperaturen weet ik helaas niets want daar doe ik (nog) niets mee.
Maar er zijn hier genoeg dames die er heel veel over weten.
Dat je al een zoon hebt is natuurlijk heel positief want je kan in elk geval gelukkig
wel zwanger worden.
Ik wens je veel succes en hoop voor je dat het toch snel lukt!
Liefs Melanie

Hoi Lelie

Misschien heb je dan dus die eisprong opwekkende hormonen nodig?
Ben je wel al naar de dokter ermee geweest?
Die kan dan ook zo aan je temperatuurcurve zien dat je geen eisprong hebt gehad...en daar is meestal wel wat voor...
Succes!

Liefs linnepinnie

Terug
Bovenaan