Geen eisprong?

<p class="”p1″"><span class="”s1″">Hi allemaal, </span></p><p class="”p1″"><span class="”s1″">Ik krijg altijd mijn eisprong met 1+- dag op tijd. Ik kan deze ook altijd duidelijk voelen. <br /></span>Sinds een tijdje gebruik ik eisprong testen en deze passen altijd bij wat ik voel. </p><p class="”p1″"><span class="”s1″">Nu zit het zit het zo dat ik dit keer licht oplopende testen had (ik weet dat dat meestal niks zegt, maar bij mij loopt het altijd op tot mijn eisprong en daarna af). Op de dag wanneer ik mijn eisprong verwachtte was het streepje op zijn donkerst maar verre van positief. Deze dag heb ik bruine afscheiding gehad tot de volgende dag. Ook geen eisprong gevoeld, behalve tot nu toe lichte buikkrampen. Dit heb ik nooit zo gehad. Daarna zijn de testen ook gaan aflopen. </span></p><p class="”p1″"><span class="”s1″">5 dagen geleden verwachtte ik dus mijn eisprong maar deze is niet geweest. Ik zit nu op de 19e dag van mijn cyclus. </span></p><p class="”p1″"><span class="”s1″">Herkent iemand dit? Wat zou ik kunnen doen om mijn eisprong op te wekken. Dit maakt mij onzeker.. De klok tikt al erg over de tijd. </span></p>
 
Pfoe ik vind dit ook zo lastig. Wanneer is zo'n test nou positief? Om die reden gebruik ik de cb digital; laat het maar aan de experts over om te oordelen.
Verder heb ik wel eens gelezen dat er niet zoiets is als een LH opbouw of daling. Die piek is er gewoon ineens, je kan hem niet zien aankomen.
Maar ben ik een expert of wetenschapper? Nee. Wil alleen met je meepraten omdat ik me heel goed kan voorstellen hoe je je voelt en die onzekerheid zo k*t is. Ik ben er sinds kort achter dat ik meestal ovuleer meestal rond dag 20. Maar nog steeds denk ik vanaf dag 14 met testen: waarom is hij nou niet positief? Wat als ik niet ovuleer?
Heel veel sterkte in ieder geval en mijn bescheiden mening is dat je ovulatie al geweest is rond die meest positieve testen die je omschrijft...
 
Dank je wel! Is zeker heel vervelend en je voelt je zo onzeker... Helaas voel ik de mijne altijd dus denk dat die nog niet positief is geweest. De testen blijven ook licht. Gok dat er deze maand geen kansje zal zijn. 
 
Terug
Bovenaan