Geen eisprong?

Hoi allemaal!

4 maanden geleden heb ik mijn Kyleena spiraal verwijderd, omdat we graag een kindje zouden willen. Sindsdien heb ik een cyclus van precies 35 dagen.
Echter heb ik nu al 2 maanden ovulatie testen gebruikt, en nog geen eisprong gevonden. Ik ben deze maand ook begonnen met temperatuur metingen. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus, en de temperatuur stijgt nog niet.
Iemand die hier ervaring mee heeft? Betekent een cyclus van 35 dagen dat je een eisprong hebt? Of hoeft dat niet, het is namelijk best een lange cyclus..

Groeten!
 
Hoi
Ik heb zelf met Ovulatietesten ook niet altijd mijn ovulatie kunnen vinden. Sommige dames hebben een zeer korte piek, als je dan niet op de juiste tijd check, kan je hem gewoon missen. 
Temperaturen komt heel nauw. Dus meet je elke dag meteen als je wakker wordt, na minstens 4 uur achter elkaar te hebben geslapen? Hoe meet je, rectaal? Dat is het beste anders kan nog heel veel invloed hebben op je temperatuur. Hierdoor kan het natuurlijk zijn dat je het mist.
Wat ik begrijp is als je een cyclus van 35 dagen hebt, je er toch wel vanuit kan gaan dat je een eisprong hebt. Maar het kan natuurlijk zijn dat je LF korter is en je eisprong dus nog moet komen. Dus die positieve test en temperatuurstijging kunnen nog komen!
Succes!
 
Terug
Bovenaan