Geen eisprong?!?

Hey meiden,

We zijn nu zo'n 7 á 8 maanden bezig met zwanger worden. Vorige maand en deze maand gebruik ik ovulatietesten, maar.... geen eisprong te vinden!
Terwijl ik toch regelmatig ongesteld ben. (gemiddelde cyclus van 29 dagen, op de kop af!)
Ben nu nog bezig met testen, maar mijn ovulatie is volgens alle online-calculators al geweest.

Test (en klussen) nog even door, maar maak me wel steeds meer zorgen....

Heeft hier iemand ervaring mee?!?

Liefs Star

Volgens mij moet je gewoon een eisprong hebben als je ongesteld wordt. Ik heb dat zelf ook, ik voel mijn eisprong nooit, maar heb deze wel. Ik ken meerdere in mijn omgeving die dat ook hebben en toch gezonde kinderen hebben. Probeer er ondanks de vele maanden klussen niet teveel bezig mee zijn. Vaak als je even rust neemt is het raak! Mocht je je echt te veel zorgen maken, dan zou ik een afspraak met de huisarts of gynacaeloog maken, zij kunnen precies kijken hoe je cyclus loopt en wanneer je eisprong plaatsvind.

Succes en ik hoop dat je snel zwanger wordt!

Liefs Victory

Hoi Star,

Gebruik je de hele maand ovulatietesten of alleen wannneer je denkt dat hij komt? Dus ronde dag 12, 13, 14? Het kan namelijk best zijn dat je ei wat later is dan je zelf denkt. Dan zal je wat langer door moeten testen. Als je dat al doet (de hele maand testen) kun je eens proberen om het twee keer op een dag te doen. Je LH piek is maar vrij kort en daardoor kun je hem makkelijk missen.
Als je een cyclus hebt van 29 dagen lijkt mij het inderdaad ook dat je wel een eisprong hebt.

Succes! Groetjes Karin

Wat fijn dat jullie zo snel reageren!

Ik gebruik de dipsticks van sensitest en heb vorige maand langer getest, ga dat deze maand ook weer doen. Test nu ook 2 keer op dag. Misschien komt het wat later, ik hoop het!

Bedankt voor de reacties!!

Liefs Star

hoi star

ik en een mama van het zwanger forum , ik heb zelf echt geen eisprong en heb daarom hormonen moeten slikken om deze dus wel te krijgen maar wat de andere dus hier boven ook zeggen jij bent elke maand ong ik ik werd het helemaal niet dus denk dat je of eerder moet testen watn sommige vrouwen hebben ook wel eens een vroege eisprong maar hij kan ook later zijn dan 14e dag je moet je er niet zo op vast pinnen dat je rond die tijd een eisprong zou moeten hebben want zo'n kalender op internet gaan uit van een normale cyclus maar meestal wijk je toch af , het beste is nog gewoon om de dag sex hebben , heel de maand door

groetjes lydia

hi, je geeft aan dat je cyclus altijd 29 dagen is. de tweede periode duurt ALTIJD 14 dagen. als de cyclus wat schommeld is het wat lastiger, maar jij kunt dus precies uitrekenen op welke dag je ong zou moeten worden en dan 14 eraf zou toch echt de eisprong plaats moeten vinden.

gezien hoe lang jij al bezig bent zou ik gewoon 1 maand de hele maand testen. (kost wel wat maar dan weet je in ieder geval WEL of je een eisprong hbet of niet, anders blijf je doorgaan en in onzekerheid.

op onderstaande link heb je 36 ovulatietesten voor 33 euro. dus voor 33 euro heb je met 1 maand duidelijkheid over wel of geen eisprong....

ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!

http://www.sensitest.nl/index.php?p=PRODUCTEN&nr=1&art=Sensitest-Ovulatietest-dipstick

Terug
Bovenaan