Geen eisprong

Hey allemaal,

Ik ben op zich nog niet zo lang bezig voor een 2e kindje, sinds juli vorig jaar, maar voor mijn gevoel duurt het al eeeeeeuwen! Zeker omdat het bij mijn zoontje binnen 3 maanden raak was.
Nu ben ik sinds dec. niet meer ongi geweest en vermoed dus dat ik geen eisprong (meer) heb. Ben in maart al naar de dokter geweest en heeft onderzoekjes gedaan maar kon niks vinden. Ga nu as maandag weer terug omdat ik dus nog steeds niet ongi ben en ook niet zwanger. Nu vraag ik me af of de ha medicijnen zoals chlomid voorschrijft of dat ik echt naar de gyn moet. En krijg je dan zowiezo chlomid of zijn er nog meer medicijnen voor nodig.

Ook ik vind het moeilijk dat er nu voor mijn gevoel zoveel zwangeren zijn, op mijn werk 4, mijn buuf. En iedereen vraagt bijna wekelijks wanneer komt de 2e? Pfff... vermoeiend hoor! Maar goed, het is ooit een keer gelukt dus ik ga ervan uit dat het ook nog een keer zal lukken.

Alvast bedankt voor de reacties!

Hoi Mirjam,

Jouw situatie lijkt me vreselijk frustrerend zeg. Niet ongi, maar ook niet zwanger. Ik hoop voor je dat je meer duidelijkheid gaat krijgen.
Helaas ken ik deze situatie niet, dus kan ik je geen tips geven.
Het vragen van anderen herken ik wel, zeker omdat ik 36 ben, een jaar geleden getrouwd en er (nog) niets/niemand is.
Sterkte de komende tijd!

liefs Ano

Hoi Mirjam,

Naar mijn weten mag een HA geen clomid voorschrijven. Ik werd er ook voor naar een gyn gestuurd. Ook ik had werd bijna niet ongesteld en bleek pcos te hebben. Daarom kreeg ik clomid voorgeschreven. Er zijn nog wel andere medicijnen, maar ik het hangt denk ik van de situatie af welke je voorgeschreven krijgt.
Suc6 en sterkte met alles.

Ben bij de HA geweest en ben doorgestuurd naar de gyn. kan daar pas 06 juli terecht!
Laten we hopen dat het tegen die tijd niet meer nodig is.
maar cootje, ben je zwanger geworden dankzij de chlomid?

Ja tot 2x toe. Bij mij werkte het heel goed, maar ik ken ook meiden die er geen baat bij hadden. Ik reageerde niet op een minimale dosis van 50, maar met 100 was het tot 2x toe direct raak.
Ik wens je heel veel succes en hopelijk met het zelfde resultaat als ik.

Terug
Bovenaan