geen eisprong??

Nog 2 maanden en dan zijn wij een jaar bezig.
Ik ben nu aan het temperaturen en vraag mezelf af of ik uberhaupt wel een eisprong hebt. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik ben ook best bang om straks naar de gynaceloog te gaan voor onderzoek.

Liefs Victory

Hoi Victory,

De eerste onderzoeken vallen wel mee hoor, bloedprikken echo enz. Dat is best te doen.
Bij mij wordt de eisprong opgewekt met hormonen. Als het niet gelukt is deze keer gaan ze pas verder met onderzoeken. Wij lopen nu 7 maanden bij de gyn. De thuistesten voor de eisprong werken volgens mijn gyn niet, maar temperatuur zegt meer. In ieder geval voor wanneer je je eisprong gehad hebt. Daarna stijgt ie namelijk. Heel veel succes.

Groetjes Supertje

Hoi Victory,

Een spannende tijd voor je. Aan de ene kant telde ik af om maar verder gestuurd te worden en aan de andere kant hoopte ik des te meer op een positieve test.
Bij mij werkte het temperaturen niet. Deze verspringt bij mij dagelijks tussen de 36.1 en 37. Zoals supertje omschrijft behoort het wel te zijn. De gyn deed er bij mij relaxed over. Ik heb wat vaker een inwendige echo om na te gaan of er eitjes zijn en er een eisprong komt/is. Dit is gevoelsmatig de 1e keer niet prettig (je ligt toch even te kijk), maar het wordt eigenlijk bijna natuurlijk om te doen, mmm, dat zeg ik echt
hé... :-!
Alle onderzoeken zijn relaxed m.u.v. (in mijn geval)de HSG. Bij andere vrouwen valt deze weer mee.

sterkte en succes de komende tijd..

gr. Ano

Terug
Bovenaan