Geen embryo´s na icsi

Hallo Allemaal,

Vorige week voor het eerst een punctie ondergaan. En ik moet zeggen, het viel me echt heel erg mee!
Ik had echt een heel goed gevoel, de hele tijd al. Afgelopen maandag werd ik gebeld door het ziekenhuis. Ze hadden helaas een nogal vervelende mededeling, er waren geen embryo´s ontstaan! Ok, ik had er echt niet op gerekend dat het na de eerste terugplaatsing al meteen ´raak´ zou zijn. Maar hier had ik echt niet op gerekend! Wat een enorme domper zeg!
Wie van jullie heeft hier ook ervaring mee? En hoe is het verder afgelopen?

Groet, L.

Oh meid wat vreselijk....prik je hormonen, onderga je een punctue en nu dit...en ze hebben ICSI gedaan en geen IVF?

Pffff, ik heb geen idee....heb je je gyn al gesproken?? Mag je nog een poging doen of niet?

Meid heel veel sterkte,

gr Yosha

Ja, inderdaad. Gewoon alles voor niks gedaan! Ze hebben icsi gedaan en geen ivf.
Ik heb meteen een afspraak met m´n arts gemaakt, maar kan pas 5 september terecht. Ook dat nog...
Maar heb voor volgende week wel een telefonische afspraak, dus hoop dan iets meer te horen.

Wij hebben 2 pogingen gehad, bij de eerste had ik 16 fol uiteindelijk maar 1 embryo en bij de 2e poging 22 eifol en uiteindelijk 11 bevrucht waarvan er maar 1 overbleef en nog met spoed moest worden teruggezet. Hoeveel eifol had je?

Ik voel je pijn en frustratie en boosheid heel goed en denk dat iedereen hier je ook heel goed begrijpt.

ik wil je heel veel succes wensen. Hoop dat het de 2e poging wel mag gaan lukken.

Ik had er 8, in het ziekenhuis zeiden ze dat dat goed was. Want teveel was ook weer niet goed, want dan werd de kwaliteit minder.

Ik hoop in ieder geval dat het de volgende keer beter gaat.

Het is in ieder geval wel prettig om hier je verhaal ff kwijt te kunnen. Omdat iedereen hier ( helaas ) in hetzelfde schuitje zit en het toch net iets beter begrijpt dan een ´buitenstaander´. Die zeggen toch alleen maar dat het ´vanzelf wel komt´
Pfff...Dat kan ik dus echt niet meer aanhoren!

O, jee, dat doet pijn en is ook echt erg...
Het meest vervelende telefoontje.
Dat betekend ook zonder een teruplaatsing dat je poging geheel door de verzekering wordt geteld. Bah.

Ik had met de 1e IVF 12 eicellen, 6 embryo's, 1 terugplaatsing. Zat ook vol goede moed. Werd ongesteld precies 2 weken na de punctie. En vervolgens de brief van het ziekenhuis 0 embryo's kunnen bewaren. Dat was ook k*t. Dat hadden we niet verwacht.
Ik weet hoe je je voelt. Ik voelde me alsof ik een vreselijke kater had, dagenlang.

Ik hoop dat de artsen je snel meer duidelijkheid kunnen geven en ik vind het raar dat je pas 5 september op gesprek mag komen. Bij ons is het in ieder geval na 2 weken altijd een evaluatie gesprek.

Ik ben net weer begonnen met spuiten voor de 2e IVF behandeling.

Ik wens je veel sterkte, geef het een plek en veel goede moed voor de evt 2e behandeling.

Liefs Han.

Terug
Bovenaan