Geen enkel teken van bevallen.

<p>Hey dames, ik ben momenteel 39+4 en ik het ziet er totaal niet naar uit dat er beweging in komt daar beneden. Baby was al ingedaald bij 35 weken maar ik heb gewoon nul voorweeen of wat dan ook. Ik heb soms nachtmerries dat ze er gewoon nooit uitkomt. Ik wil nu gewoon zo graag bevallen! Ik ben zwanger zijn echt zat. Sorry voor mijn geklaag. Dames die dit herkennen? Of misschien vrouwen bij wie het tog totaal zonder voortekens inneens begon? Ik hoor het graag xx</p>

Hoi,
Kindje komt echt wel hoor! ? Ik ben met 40.4 en 41.4 bevallen. Helemaal geen voortekenen. Van het ene op andere moment kramp en een paar uurtjes later waren ze er. Hou vol. Ineens is het zover!

Nou dat je zat bent snap ik helemaal, en vooral met 't weer van de afgelopen weken. Ik herken je gevoel maar al te goed en ik had 't in de winter. Laat staan hoe jij je moet voelen. Maar je kindje komt er echt wel uit, er is er nog 1 blijven zitten meid. Ik ben met 39+6 bevallen. Totaal geen voortekenen, om 06:45 s'ochtends braken m'n vliezen (daar werd ik wakker van) en om 09:00 volop weeën. Dus 't kan heel snel gaan. Heel veel succes met de laatste loodjes! Liefs!

Hey Rooslii,

Ik ben nu 39+5 en heb gisteren voor het eerst een soort van menstruatiekramprn gehad, maar dat hoeft nog steeds niks te betekenen geloof ik.. Begrijp je gevoel wel, je hebt toch het idee dat je het aan moet voelen komen ofzo. Maar van verschillende vriendinnen allemaal totaal verschillende verhalen gehoord, echt bij iedereen is het weer anders!

Ik probeer me maar niet vast te houden aan de datum van 40 weken, maar eerder van 42 en blijf zoveel als mogelijk mn ding doen (wat niet veel is, maar toch). Succes en ben benieuwd of/wanneer je wat gaat voelen!)

Ik weet precies hoe je je voelt. Alleen is mijn verhaal iets minder rooskleurig. Ik ben 41.6 bevallen nadat ze me op 41.5 gestript hebben. Ik heb nooit een voorweeen of andere voortekenen gehad, terwijl mijn zoontje al sinds week 35 ingedaald was.
Ik hoop dat er snel verandering in komt bij jou!

Heb nooit voortekenen gehad. En ben altijd heel snel bevallen... kan er zomaar ineens zijn morgen ?? maar snap je gevoel... ben ook altijd erg ongeduldig ? vooral omdat de eerste met 37 weken kwam. 

Ik ook geen enkel voorteken gehad. Vliezen hebben ze gebroken met 8 cm omdat dat ook niet vanzelf gebeurde. Ik was 2 dagen van te voren nog op controle geweest en toen zeiden ze ook nog niets te zien. 
Komt zomaar ineens zoals de rest ook zegt?☺️

Terug
Bovenaan