Geen Facebook

Hoi allemaal,

Ik heb geen Facebook en ga ook geen account aanmaken... Hoop dat er nog mensen zijn die hier af en toe nog een kijkje nemen...

Hoe voelen jullie je nu? Ik vind de tijd erg snel gaan de laatste tijd. We hebben al een groot deel van de baby-uitzet bij elkaar, nu nog inrichten! Ik kan niet wachten tot mijn verlof, lekker mijn nesteldrang z'n gang laten gaan en kleertjes wassen, schoonmaken, maar ook leuke dingen voor mezelf doen.

Ik heb sinds kort soms last van harde buiken, hebben jullie dit ook? Gelukkig heb ik bijna nooit rugpijn meer, wellicht omdat nu de baarmoeder wat hoger zit? Het lukt nu soms om contact te maken met de baby, zo leuk! Als mijn man zachtjes prikt met zijn vinger, krijgt hij een schopje terug.

Hoe is dat bij jullie?

Hoi

Op fb is het erg druk, ik kijk af en toe hier ook nog.

Hier gaat de tijd ook snel. De babykamer hebben we van eht weekend af gemaakt (we moesten alleen de behangstrip verandern) de meubels etc hebben we nog van onze dochter.

Ik heb nog geen last van harde buiken, wel als ik veel heb gedaan krijg ik savonds wat lage rugpijn.

hier ook al geruime tijd contact met de baby. Vooral savonds en als grote zus op schoot zit dan laat hij wat van zich horen. Je en leuk he als je man de baby ook kan voelen, dan wordt het voor hun ook wat echter.

Ik heb zo'n 9 maanden scheurkalender en daar stond in dat rond de 23 weken het voor kan komen dat je harde buiken hebt.

Van het weekend met mijn moeder op stap geweest voor de aankleding van de wieg. Zo leuk al die stofjes!!!

De tijd gaat inderdaad hard, zo ook het groeien van m`n buik. Ik voel mezelf groeien. Last van m`n bekken en banden. Harde buiken beginnen ook best vaak te komen, niet pijnlijk, het voelt zo strak en vol.

Inmiddels is de verbouwing begonnen. We krijgen een dakkapel. Die wordt gedaan door een aannemer en zelf hebben we de toekomstige babykamer bijna klaar om te schilderen en in te richten. Gelukkig hebben we alles nu dubbel binnen.

Als de dakkapel klaar is, dan zal de zolder geschilderd moeten worden en krijgt onze zoon Bram daar een nieuwe kamer.
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik daar niet veel meer aan zal kunnen doen, de hulptroepen staan gelukkig paraat.

Morgen alweer op controle bij de gynaecoloog. Weer eens kijken hoe het met de mannen is, ze zijn erg actief momenteel, zelfs papa hoeft niet te bedenken of hij ze voelt schoppen, daar is geen twijfel over mogelijk.

Ik vind het zelf een heel gezellig gevoel als ze allebei wakker zijn.

Ja, hier ook harde buiken af en toe. Ik kan echt goed merken wanneer ik te veel heb gedaan!

Deze baby is ook een flinke druktemaker. Papa heeft het al kunnen voelen, de kids nog niet.... Ze schopt vaak als mn jongste op schoot zit maar echt contact maken is nog niet gelukt. Met de oudste twee is dat sowieso ook nooit gelukt. Misschien heb ik het geduld er niet voor???

Ik heb as donderdagavond ook al gereserveerd voor mezelf hahaha, dan ga ik shoppen voor kleertjes. Ik zit stiekem ook steeds al online te kijken voor kleertjes maar tot nu toe mezelf kunnen bedwingen!!

Leuk dat het zo tastbaar begint te worden he!

Ik lees hier ook nog gewoon mee :)
Vind ook dat de tijd snel gaat nu zeker in vergelijking met die eerste 12 weken, maar dat zal vast komen omdat we de kleine nu ook voelen en
Lkkr met de babykamer en het shoppen bezig kunnen zijn ;-)

Harde buiken heb ik nog niet gehad wel last van mijn rug vooral als ik in bed ligt..

Pff snel gaat het zeker. Mn buik groeit nu echt enorm hard. Harde buiken heb ik iets te vaak, erg pijlijk, alsof het weeen zijn. Volgens vk een teken dat mn lichaam het zwaar heeft, ondanks dat ik nauwelijks wat doe. Voorspelling is dat ik eerder ga bevallen en daar moet ik nog even aan wennen. (Zou dan met 37wkn zijn)
In de kamer stond bijna alles nog dus hoeven we alleen het wiegje terug te zetten

Ik heb ook geen FB dus blijf ook op deze site.

Hier verloopt nu gewoon alles heerlijk en groei goed en voor mn idee ook steeds sneller.
Hier de weken langzaam maar, dat komt misschien omdat ik al gewoon thuis zit en nog maar 1xper week oppas.

Harde buiken tot nu toe nog maar 3x last van gehad, heb snachts meer met opdraaien op bed t gevoel dat mn buik uitrekt als ik te snel draai.

De kamer hadden we al 8december. Sinds 3weken ook aangekleed, en het badje en overige spullen gekocht. Nu ook aan t shoppen voor de kleertjes

Kinderwagen ook gekocht, en leveren ze 2e week maart.

Dus hier al aardig wat gekocht! :)

Terug
Bovenaan