Geen fijn gevoel bij basisscholen.

Januari zeg je? Dat scheelt gelukkig qua tijd ?Kan ze op de school waar je het meest naar neigt wellicht ook oefenen op de psz (creche)? Dat doe je dan 1 ochtendje per week starten en opbouwen. Zijn wij nu ook aan het doen (is nu 2,5 jaar) omdat ik ook moeilijk ben in loslaten en nogal een controle freak ben ten opzichte van mijn kids…?tot nu toe bevalt het haar prima op haar ‘school’. Je hebt ook best veel input hoor. En sorry maar eh wel of niet vanwege ‘volk’ =nono in mijn ogen. Ik weet niet op wat voor basisschool jij zat? ik zweer bij de openbare basisscholen zodat je kind van álle culturen, “schalen” enz leert. Heel belangrijk om niet een naïef verwend en overbeschermde irritatie factor voor anderen te worden en later júist gevaar loopt om gepest te worden of erger… denk bij het kiezen aub even puur aan het welzijn van je kind. Het liefst een basis school waar de buurtkinderen ook heen gaan. Je kunt in het ernstigste geval een armbandje met tracking laten dragen? Heel veel succes ?
 
Hier een juf en mama in spé. Mijn advies: kies een school waar jij je goed bij voelt. Je moet vertrouwen hebben in de leerkrachten en school. Jouw kindje gaat daar heel veel uren doorbrengen. Ik vind persoonlijk niets vervelender dan een ouder die zich niet prettig voelt bij het wegbrengen van een kindje ( en dan heb ik het niet over de eerste paar keer die gewoon heel spannend zijn natuurlijk ?)

Daarnaast denk ik dat het juist goed is voor een kind om op een school te komen die past bij de samenleving ?

Succes met je keuze ?
 
Terug
Bovenaan