k wordt een beetje radeloos dames, misschien een beetje hulp hier , mijn zoon van 4mnd.a.s donderdag officieel 4 mnd , wil haast geen fles en heel weinig borstvoeding , wil wel water drinken dus gelukkig nog geen uitdroging...ik maak me zorgen en hij mag van het cb al 180ml drinken maar dat haalt hij niet hij weegt ook intussen al 16 pond en tjaa eten wil ik wel dat hij graag doet
goed gelukkig slaapt hij wel maar met veel gehuil , hij wil veel op de arm en kwijlt ook heel veel en natuurliojk handjes in de mond , zullen het d etandjes zijn hij drinkt in principe vanaf het weeknd niet goed
wat te doen ? en fruithapje mag al vanaf 5mnd heb ik begrpen maar welke fruit is het beste waarmee je kan beginnen? danje dames moest effe eruit
goed gelukkig slaapt hij wel maar met veel gehuil , hij wil veel op de arm en kwijlt ook heel veel en natuurliojk handjes in de mond , zullen het d etandjes zijn hij drinkt in principe vanaf het weeknd niet goed
wat te doen ? en fruithapje mag al vanaf 5mnd heb ik begrpen maar welke fruit is het beste waarmee je kan beginnen? danje dames moest effe eruit