Geen fles/bostvoeding??

k wordt een beetje radeloos dames, misschien een beetje hulp hier , mijn zoon van 4mnd.a.s donderdag officieel 4 mnd , wil haast geen fles en heel weinig borstvoeding , wil wel water drinken dus gelukkig nog geen uitdroging...ik maak me zorgen en hij mag van het cb al 180ml drinken maar dat haalt hij niet hij weegt ook intussen al 16 pond en tjaa eten wil ik wel dat hij graag doet
goed gelukkig slaapt hij wel maar met veel gehuil , hij wil veel op de arm en kwijlt ook heel veel en natuurliojk handjes in de mond , zullen het d etandjes zijn hij drinkt in principe vanaf het weeknd niet goed
wat te doen ? en fruithapje mag al vanaf 5mnd heb ik begrpen maar welke fruit is het beste waarmee je kan beginnen? danje dames moest effe eruit

Wacht maar even rustig af dit gaat vaak vanzelf weer over (tenzij je spruw ziet in zijn mondje).
Ik heb zulke perioden vaak icm tanden meerdere malen mee gemaakt.........

hoi,
Ik zou me vooralsnog geen zorgen maken. Onze dochter heeft ook vaak zulke periodes gehad. Ineens was het ook weer over en dronk ze weer gewoon.
Als je denk dat je zoontje uitdroogt zou ik even anar de huisarts gaan.
Sterkte ermee.

Liefs

Precies, uitdroging in de gaten houden en verder niet teveel zorgen maken. Ik zou zelf beginnen met fruit geven als je zoontje lekker in zijn vel zit, dus niet nu. Hij hoeft het met 4 maanden ook echt nog niet he!? Maar goed, over een tijdje kun je rustig aan eens een banaantje pureren of een appeltje. Dat gaat in het begin vaak het best! Succes hoor!

Terug
Bovenaan