geen fles meer

hoi ik heb een dochter van 8 maanden en sins 4 dagen moet ze geen enkele fles meer hoogstens 100 cc de laatste fles is al met pap in een kom en een lepeltje, scochtens wil ze eigelijk ook niet maar het probleem is dat ik haar wel pap wil geven smorgens maar ze is al aardig aan de zwaarde kant 9 kilo en ben bang dat ze veels te dik wordt ze heb al aardige hamster wangen en ik weet gewoon niet wat ik moet doen om haar te laten eten ( flesvoeding) wie heeft er een tip of maakt dit toevallig ook mee.
 
Volgens mij worden ze niet dikker van pap. Ik moet mijn dochter ook een bord pap geven s'morgens, alleen heeft zij weer liever de fles nog. Ze heeft er nog maar 3 op een dag, maar toch. Maar je kan het toch ook wat dikker maken met nutriton en dan als pap geven. Dan weet je zeker dat ze niks teveel krijgt. Raar he, die dingen die ze dan in 1x krijgen. Het is eigenlijk elke dag weer een verrassing wat er gebeurd.

Groetjes Syl
 
Ik zou haar gewoon pap geven hoor, daar worden ze echt niet dikker van. En als ze eenmaal beginnen te lopen is het er zo weer af. Mijn dochter is ook niet echt slank ofzo, maar ik probeer het wel in de gaten te houden wat ze binnen krijgt.

Groetjes.
 
Terug
Bovenaan