Geen fles melk meer willen.

Hallo dames,

Een vraagje. Mijn dochter van 8,5 maanden wil sinds een week of 2 bijna geen melk meer. ze krijgt nu 's morgens en fles melk waar ze ongeveer 150cc van drinkt, tussen door een koek( bv liga) s'middags 1 snee brood met beleg en dan hoop ik dat ze nog wat melk wil ( meestal niet) tussen door haar fruit en 's avonds een warme maaltijd. de avondfles wil ze al lang niet meer en ze slaapt ongeveer van 19:00 tot 7:00

Wie kent dit en wat doen jullie eraan?
Alvast bedankt.
 
hoi een ding hier hoef je ,je niet druk om te maken , mijn dochter was 7 maanden toen ze de fles niet meer wou helemaal niets meer, hen toen 3 keer per dag pap gegeven met opvolgmelk omdat ze het toch nodig had ze was trouwens ook niet mollig dus kon dat makkelijk) en naar maten ze ouder werdt hoefde ze dit ook niet meer.
 
Onze dochter weigerde ook op een gegeven moment de melk fles (pepti-voeding) ook pap weigerde ze. De oplossing bij haar was Yoghurt 100cc war karvan en dan 100cc warm (gekookt) water erdoor heen dit is voor haar de oplossing geweest. Dit vindt ze nog steeds lekker. Onze zoon lust geen gewone melk alleen maar pap. Maak je niet te druk

succes
 
Bedankt voor jullie reactie, was vandaag op het cb en zolang ik haar vitamine D druppels bij geef is het goed. Mag ook als toetje meer yoghurt of gewone melk gaan geven.

Groetjes Danielle
 
Terug
Bovenaan