Hoi Daan..
Een heel bekend probleem voor mij.. mijn dochtertje heeft dit ook en is nog 8,5 maand maar begon er ongeveer een maand geleden ook de breu aan tegeven wat de fles betrefd en nu wil ze hem nog steeds niet.. meerdere malen naar de dokter( omdat ze helemaal niet meer dronk ) en ook de pap die ik dan maakte was niet goed meer.. ze was de melk zo beu.. , maar later begon ze ook nog met spugen ed.. nu lopen we inmiddels bij de ka en denken ze aan koemelk allergie.. nu hoeft het niet zo tezijn dat jou meisje dat ook heeft natuurlijk, ze kan ook goed horen tot de groep kindjes die de fles gewoon snel beu zijn, en dan moet je idd een oplossing zoeken.. wij hebben het zo gedaan ( als je drie flessen geeft ) smorgens standaard een bordje pap van 200 cc flesvoeding, dan tussendoor een fruithapje( als het kan met exstra water ( ong een eetlepel ) dan tussen de middag een boterham, met een beker/tuitbeker thee of water, gewoon aanbieden en iedere keer proberen, als jij steeds een beetje drinken in het mondje ( giet ) voorzichtig natuurlijk krijgen ze het wel door.. dan savonds groentehap en toetje en dan bij de groentehap ook exstra vocht toevoegen als dat kan.. en dan savonds pap van 200 cc.. en dan heeft ze genoeg vocht( aldus de ka ) maar vooral de plasluiers in de gaten houden.. en iidd zorgen dat ze zo snel mogelijk zelf leert drinken want ik denk dat ze die fles beu is, net als mijn dochtertje.. ( gaat ze ook huilen of wat doet ze als je de fles probeert tegeven?? )
Wens je succes .. ik weet precies wat je meemaakt..
LIefs Debbie