geen flesvoeding meer

Ik heb hetzelfde probleem als Frida, 4 berichten hieronder. Alleen mijn dochtertje van 6 maanden groeit wel goed. Ze wil geen opvolgmelk of zuigelingenmelk meer. Als ik haar fruit geef dan eet ze haar hele bord leeg en ze drinkt wel water en vruchtensap en pap. Misschien is ze uitgekeken op melk. Is dat niet veel te vroeg?
En helpt het drinken uit een tuitbeker wel hiertegen?
Groeten nathalie g
 
Mijn dochtertje van 7 maanden wilde ook van de ene op de andere dag geen melk meer, en ook geen pap. Soms lukt een beetje pap met een lepeltje ipv uit de fles. Ik weet ook niet hoe dit komt en ben benieuwd hoe lang het zo blijft.
Als vervanging geef ik nu Danoontje Start en yoghurt met diksap zodat ze toch wat zuivel naar binnen krijgt. Verder drinkt ze erg veel verdunde diksap en geef ik fruit, groente, brood, liga's en rijstekoekjes. Het CB zei me het 2 weken aan te kijken en als ze dan nog geen melk wil naar de huisarts te gaan voor voedingssupplementen, zodat ze wel alle benodigde voedingsstoffen krijgt. Ook ben ik weer begonnen met vitamine D, want die krijgt ze nu niet meer via de melk binnen.
Hebben nog meer mensen hier ervaring mee of tips over?
Groeten
Debby
 
Terug
Bovenaan