Geen geduld meer :((

Even alles eruit gooien of ik sta op barsten gewoon :(

Ben 35 weken en 4 dagen, ja het grootste gedeelte is nu voorbij zou je denken maar ik spuug al sinds ik zeven weken zwanger ben, tot heden elke dag misselijk geweest (nog steeds zelfs!!) en overgeven hoort er gewoon altijd bij, ik wil mijn laatste weken zo rustig en ontspannen mogelijk doorbrengen maar wilt maar niet lukken :( ik ksn geen eten binnenhouden ik ben het spugen en musselijk zijn spuugzat gewoon. Wil eens een dag hebben zonder misselijk te voelen, mijn huishouden doen, terug koken, ik kook al sinds zeven weken niet manlief of schoonmoeder zorgt daarvoor, ik vind dat zo vervelend en nu de bevalling ook nadert hebben mijnn emoties het toppunt bereikt ben zo huilerig ik voel mij zo hopelooss omdat over niks meer controle heb, maar goed nog vier weken en dan hoop ik dat als ik ukje vastpak alles vergeten is, ik voel mij net een buitenaards wezen het lijkt wel alsof ik de enigste ben die zo een moeilijke zwangerschap ervaart, ja zou je niet ik kom even buiten voor boodschappen en al, zie ik zwangere vrouwen lekker shoppen wandelen eten en dan nog smullend eten terwijl ik niet eens get geur alleen kan dulden,maar ja kom nog vier weekjes vsn mij mag hem wel iets vroeger komen, ik denk en hoop dat al het afzien het allemaal waard is want zwanger zijn is zo uniek en onvergetelijk alleen heb ik er niet echt van kunnen genieten, maar het uitslag van deze maraton is wel het allerbelangrijkste denk ik, dus duimen maar dat ik verder met bevalling geen tegenslag heb en straks lekker van mijn gezinsuitbreiding volop kan genieten. Sorry voor het gezeur maar ik reken erop dat ieder die het leest nu wel meeleeft :))) (hoop ik toch haha) zoniet sorry :))))

Ik wens allen veel sterkte en succes toe

Liefss xxxx
 
( ik breek weer even hier in... ;-) )

Alles komt goed hoor, en ja als je die kleine alleen al hoort huilen voor het eerst is al het nare wat er is gebeurd het dubbel en dwars waard geweest ;-)

Dikke knuffels en liefs,
Marieke
 
meid wat ontzettend naar voor je, kan me goed voorstellen dat je heel erg uitkijkt naar de geboorte van jullie kindje.
Probeer nog even te genieten van het getrappel in je buik, want dat is misschien nog wel iets dat je straks zult missen
Verder wens ik je veel suc6 met je laatste loodjes, hoop dat ze het allemaal waard geweest zijn
(kan eigenlijk wel zeggen dat ik zeker weet dat het het waard is geweest)

Veel suc6
 
Ik ben nu zwanger van mijn vierde, en heb bij de andere drie zwangerschappen negen maanden overgegeven. Alleen bij de tweede was het minder. Nu ben ik 15 weken zwanger en weer hele dagen misselijk en overgeven. Ik wist dat dit kon gebeuren.
Ik ga ervan uit dat ik nu weer alle negen maanden ga overgeven en misselijk blijf.
Ik wil je nog even sterkte toewensen met de bekende laatste loodjes, en straks als de kleine geboren is, ben je alles in één klap vergeten. Sterkte
 
@ marieke en jacqueline bedank voor jullie steun in ruil een dikke knuf en kus terug (k)
@ prop how ik was aan het denken dat een tweede er nooit van zal komen na negen maanden overgeben, maar als ik jou zo hoor is het allemaal wel waard, ik hoop dat ik even moedig zal zijn als jou in devtoekomst om mijn ukje een broertje of zusje te maken, veel sterkte ik hoop dat je er snel van afkomt en toch al een beetje kan genieten en btw hoedje af voor jou, omdat je ondNks drie kinderen een vierde hebt gewaagd want moet wel best zwaar zijn om met die misselijkheid voor drie kinderen te zorgen, nogmaals ik bewonderje voor je moed

Dikke knuf aan Allen (k)
 
Nou ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. 9 maanden misselijk, verschrikkelijk. Maar ja... je moet nog even volhouden. Hopelijk komt het eerder. Vraag of je misschien eerder ingeleid kan worden, omdat je zo misselijk bent. scheelt misschien toch een paar weken.

Sterkte hoor!
 
Heel veel sterkte ik heb dan niet mijn hele zwangerschap misselijk en ziek zijn maar de laatste paar weken vind ik ook meer dan vervelend.
 
@ bloempje allereerst bedankt, heb daar eerlijk gezegd ook aan gedacht te vragen om ingeleid te worden, maar ik denk dat elke dag extra ten voordeel van het baby gaat zijn, ik wil hem die luxe niet afpakken in voordeel vanmezelf, ik heb liever dat hij komt wanneer hij het n odig acht anders ga ik daar schuldgevoelens bij krijgen, dus dat wordt nog paar weekjes volhouden :((
 
Terug
Bovenaan