geen genoeg ervan

A

Anoniem

Guest
hebben jullie dat ook dat jullie de beginperiode van dat ze zijn geboren zo missen
de gezelligheid, het genieten van de eerste momentjes met de kleine, de kadootjes hihihi, en gewoon het samen zijn dag en nacht met je ukkie
nu ik weer zo lang aan het werk ben, lijkt het zo ontzettend lang geleden....
en omdat annique waarschijnlijk mijn enigste kindje blijft mis ik het nog erger ofzo

waar blijft de tijd ...........
liefs sandra

Ja, dat had ik vanmorgen ook!

Ik gaf hem een fles pap (normaal krijgt hij het altijd uit een bordje, maar we waren een beetje laat vanmorgen) en toen miste ik die tijd van de bv en het hele kleine. Twan is niet zo'n knuffelkont, alleen met zulke momenten heb je hem nog even voor jezelf. ik vond het ook ineens heel erg jammer en ver weg.

Liefs Maaike mv Twan 8,5 mnd

1 week oud

8 mnd oud!!!!!

Ja, ondanks dat het slopend was was het toch ook wel heel gezellig! Ik had van de week alleen weer het hele gevoel terug toen Kian op mijn buik in slaap was gevallen toen we op de bank tv lagen te kijken. fffiew, lekker hoor!
Liefs Nelleke

vooral als het je enige of laatste kindje is kan ik me dat gevoel heel erg voorstellen, maar ik heb die roze wolk bij Milo echt niet gezien hoor!! Ik tel de dagen af naar zijn eerste verjaardag omdat hij zo moeilijk was en uuuuuuren achter elkaar huilde. Kan hij ook helemaal niets aan doen en ik hou ongelovelijk veel van hem, maar ik vind wel dat het steeds leuker wordt en ik hoef die babytijd echt even niet meer hoor!!! Bij Lior had ik dat gevoel wel, voor het geval er iemand denkt dat ik een ontaarde moeder ben ofzo, hahaha  Bovendien geef ik Milo nog steeds borstvoeding, overdag en 's nachts dus ik heb dat 'kleine-babietje-gevoel' nog wel een beetje

Hé Stephanie, ik moet even zeggen.. petje af hoor. Als ik soms denk aan dat jij nog (meerdere keren) de nachtvoeding hebt.... Niet dat je veel keus hebt, maar ik heb daar echt respect voor (en dan ook nog werk en school en een druk leven)
Toppie!
Liefs Nelleke

Nou Stephanie, ik vind je niet ontaard hoor!
Ik ben zelf gewoon niet zo'n baby-mama, dat was ik bij Roos niet en nu bij Linde ook weer niet.
Natuurlijk is het heerlijk zo'n klein hummeltje maar ik werd er ook super onzeker van.
Ik weet nog dat ik het bij Roos vanaf 1 jaar helemaal leuk vond, Linde is nu 8,5 mnd en ik vind het nu ook helemaal leuk worden.
Niet dat ik het daarvoor helemaal niet leuk vond hoor, maar ik kan er nu juist enorm van genieten.
Ik merk wel dat veel mensen dat niet begrijpen maar ik voel het nou eenmaal zo.

groetjes Danielle.

Nelleke: dank je   ach ik weet niet anders. Het zou fantastisch zijn om een keer een nachtje door te slapen maar "helaas" voedt ik elke nacht nog zo'n 3 keer. Helaas tussen aanhalingstekens omdat ik het met veel plezier nog doe, anders zou ik er zo mee stoppen!

Danielle, ik ben blij dat je het zegt!! Er lijkt toch nog een soort taboe op te zitten ofzo, als je zegt dat de hele baby-tijd je gestolen kan worden. Gisteren zaten Milo en Lior samen in bad buiten en ze maakten elkaar constant aan het lachen, zatensamen echt te gieren! Dat is waar ik echt van geniet. Meer heb ik niet nodig in het leven dan die twee heerlijke kids te zien genieten met elkaar. Dat heb je toch niet in de babytijd vind ik. Dus vind het erg fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!!

liefs Stephanie

Terug
Bovenaan