Geen genoeg van sex!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb een vraagje: zijn er hier meer die geen genoeg van sex kunnen krijgen nu ze zwanger zijn?
Van mij zou het de hele dag wel mogen....
Natuurlijk ben ik 'nog maar' 17wk zwanger dus de buik zit nog niet zo in de weg, dus misschien verandert het nog...
Al moet ik zeggen dat ik bij mijn   eerste tot aan de bevalling zin had....
Heb zo naar mijn idee zelfs de bevalling opgewekt: toen ik twee dagen over tijd was had ik er wel genoeg van en heb ik mijn vriend overgehaald (hij wilde niet meer zo toen mijn buik zo dik was) en de volgende dag begon mijn bevalling.....

Hebben jullie nou ook zo'n zin???
Heb het nog nergens op de site gelezen, dus misschien ben ik wel een uitzonderingsgeval...  

Groetjes

Hoi.
Nee, ik kan helaas niet zeggen dat ik hier last van heb, en mijn man al zeker niet haha..
Ik heb er echt totaal geen behoefte aan, maar dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet...
Geniet er lekker van zo ik zo zeggen!
Gr. Anne-Marie

HOI!!!

Ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap...
Vreselijk!
Ik raakte overal opgewonden van...
Helaas had mijn man daar geen last van, dus ik heb een (seksueel) zeer frusterende zwangerschap gehad...
Hahahaha.

Maar ik ben zoooooooooo blij dat ik niet de enige ben.
Nu merk ik er nog niet zoveel van, maar ik ben ook nog niet zover.
Vijf weken, nu.

Groetjes,

San.

Hoi, ik heb niet zo vaak zin meer sinds ik zwanger ben. Vind vriendlief soms wel vervelend maar ja helaas...
Heb er nu echt minder behoefte aan.

liefs Suus

Jaaaaa, sex! Niet normaal! (haha) (normaal helemaal niet zo "last" van).  En als ik niet op tijd sex krijg, dan ga ik dromen! Echt ranzig, zo dromen over sex, voel ik me eigenlijk een beetje....(sletterig ofzo) () (maar ik kan er ook nix aan doen, toch?)

Maar helaas als we eenmaal echt aan het sexen zijn vind ik het vrij pijnlijk... Onderin mijn buik... Hebben jullie dat ook?

x Petra

Klinkt allemaal heel bekend...
Ook die pijn in de onderbuik
Maareh, verschillende standjes kunnen daarbij helpen (minder diepe penentratie...)
Wat bijv goed werkt is op je zij en je man achter je...

Denk dat de pijn komt doordat je baarmoeder iets zakt/groter wordt als je zwanger bent, maar zeker weten doe ik dat niet

Heb ook het idee dat t de ene keer erger is dan de andere keer (ook bij hetzelfde standje) waarom dat zo is? GEEN IDEE!!!

Tja, de misteries rondom zwanger zijn......

Groetjes

Ik had dit tijdens mijn eerste zwangerschap maar nu???

Nee dank je we hebben het 1 keer gedaan en wat mij betreft de laatste tot de baby er is

Terug
Bovenaan