geen gevoel in bil

Hey

ben ik weer, had mijn 2 vragen net zo goed in 1 topic kunnen zetten ;)

Hier even het verhaal:
Ik heb een behoorlijk lange bevalling gehad, en de weeen kwamen ontiegelijk snel achter elkaar, en waren bijna niet meer op te vangen. Omdat ik al uren bleef steken op 4 cm ontsluiting heb ik snachts om 1 uur een ruggenprik gekregen. De pomp van de ruggenprik heeft tot half 12 de volgende ochtend aangestaan, en binnen een half uur was het gevoel weer terug en mocht ik gaan persen. Om 14.18 uur is onze zoon geboren :) voordat ik gehecht en gewassen was, was het 16.45, en toen mocht ik over naar het andere bed! Eindelijk! Die avond en de volgende dag had ik heel vee last van mijn billen, en dit deed kei zeer. Ik bleek een behoorlijk ei in mijn bilnaad te hebben staan. Mogelijk heeft er iets bekneld gezeten doordat ik van 1 uur snachts tot de volgende middag 5 in dezelfde houding heb gelegen. Maar wat nu het probleem is: ik heb in een deel van mijn bil (ruim 5 cm) geen gevoel meer! Ik had gehoopt dat dit bij zou trekken, maar dit is 6 weken later nogniet gebeurd... heeft iemand hier een ervaring mee? zo niet, wat zouden jullie doen? bij de ha neer leggen? of het zo laten?

tja sorry voor het mega lange verhaal, maar hopelijk is het zo duidelijk ;)

Liefs!

ik had tijdens mijn zwangerschap wel een deel van mijn been waar ik geen gevoel in had, blijkbaar zat het ergens toen bekneld want heb er nu geen last meer van. ik zou toch contact opnemen met je HA

ik ken het alleen van mijn schoonzusje die had het in haar bovenbeen ook door een ruggeprik en bij haar heeft uiteindelijk een ostheopaat het kunnen verhelpen de ha en de fysio kregen het niet weg.
sterkte
groetjes

ik ben van het augustus mamaclub en heb dus een keizersnee gehad,en dat is nu bijna 6 weken later maar heb tot nu toe nog geen gevoel in mn grote tenen...hahaha erg raar dus... mn HA zegt dat dat wel een jaar kan duren voor dat terug komt en ik ben dan ook nog niet voor nacontrole geweeest bij de gyn want daar ga ik het natuurlijk ook wle even vragen!!!
Maar ik heb het dus in mn teen....is een heel naar en dood gevoel.....

@ angela-dennis, haha sorrie dat ik even lach, maar in je tenen is ook erg vervelend! hmm dan ben ik toch benieuwd wat je gyn zegt.. Tis zon raar gevoel joh... eerlijk gezegd helemaal geen gevoel ;)

haahhah jah het is wel raar..en in je teen helemaal....
Maar moet dus eind augustus naar mn gyn. dus dan zal ik wle meer horen. Maar zet dan wel even een berichtje hier neer want blijf ook het baby dreumes volgen,ik ben dan van de augustus forum maar mn kindje is eind april geboren... dus lees ook af en toe met jullie mee....

Terug
Bovenaan