geen gevoelige borsten meer

<p>hooiihooiii</p><p>ik ben nu 7.5 week zwanger..</p><p>maar maak me een beetje druk..</p><p>vanaf week 5 al ontzettende gevoelige pijnlijke borsten.</p><p>maar nu is dat gewoon helemaal weg.... </p><p>heb zelf 2x een miskraam gehad.. 1x spontaan.. en 2e x een missed abbortion...</p><p>dus ben gewoon echt zenuwagtig door ieder krampje... en al helemaal omdat me gevoelige borsten nu ook weg zijn...</p><p>iemand ervaring mee?</p>

Ik had dit ook een weekje tussendoor voor de 12 weken (weet niet meer precies wanneer) een paar dagen later waren ze weer gevoeliger. Hoeft dus niets te betekenen 

Ik snap je bezorgdheid hoor. Ik kan alleen wel zeggen dat ik dit ook had. Maakte me ook direct zorgen. Maar zoals de pijn ineens kwam, was deze bij mij ook ineens weer weg

Ik snap je bezorgdheid hoor. Ik kan alleen wel zeggen dat ik dit ook had. Maakte me ook direct zorgen. Maar zoals de pijn ineens kwam, was deze bij mij ook ineens weer weg

Die eerste 12 weken gaan de symptomen echt heel erg op en neer misselijkheid kan sommige dagen ook ineens foetsie zijn om dan weer harder terug te komen ?

Heb ik ook gehad en nu toch echt 23 weken zwanger. Het wisselde echt per moment. Op gegeven  moment zo misselijk dat ik 4 kilo kwijt was. Zelfde geld voor mijn borsten. Die doen nu nog pijn 

Ook ik heb het zelfde gehad.. Door zere borsten kwam ik er al vrij vroeg achter dat ik zwanger ben, nog voor de NOD. Kon niet eens op mijn buik slapen zo'n pijn dat het deed. Nu 9 weken zwanger en de ene dag wel last en dan de dag daarna amper.. Hormonen schommelen ontzettend in het eerste trimester dus ook je klachten... 

Terug
Bovenaan