Geen gevoelige borsten meer!

Help! Sinds gistermorgen zijn mijn borsten niet meer gevoelig...
Lees allemaal verhalen op internet dat dit geen goed teken is!
Heeft iemand anders dit ook gehad???
Ik ben bijna 9 weken en heb a.s donderdag de 1ste echo

Liefs Noek

Hoi,

Misschien is het beter om niet te veel te lezen op internet, het maakt je alleen maar onzeker.
Je borsten blijven niet je hele zwangerschap pijnlijk, ik zelf heb er overdag ook geen last meer van, als ik in de nacht eruit moet dan voel ik ze even behoorlijk maar verder niet!!
De eerste weken maken ze een spurt en daarna gaat het langzamer, dus niks aan de hand!!

Liefs MJ

O HELP
ik heb helemaal geen last van mijn borsten!!
en toch gaat het heel goed met mijn kleintje.hahaha

Ik ben het met MJ eens je moet nooit te veel op internet gaan zoeken, er staat ook veel dingen in die niet kloppen of die niet op jou hoeven te slaan. Probeer te genieten en het is prettig toch dat je geen last meer hebt van je borsten. De meeste kwaaltjes gaan ook weer weg na ongeveer 3 maand!

Ik moet zeggen dat ik me niet druk kan maken, heb het bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook niet gedaan.

probeer te genieten en niet te veel zorgen maken, want stress is niet goed voor je kindje.

Groetjes Anne

Hoi,

Ik heb ook echt afschuwelijk zere borsten gehad, maar wordt nu ook beter. Had zelf ook gedacht dat het langer zou duren en maak me ook klein beetje zorgen... Maar als ik dit zo lees is het normaal!
Fijn dit forum, dat je elkaar kunt helpen zo.

Groetjes chantal

Ja op internet geven ze altijd de meeste enge dingen, is mijn kindje ziek en kan ik symptomen niet plaatsen, denk zoek het even op en dan kun je als je die dingen leest blij zijn dat ze nog leven,,pfff
Gr

Hoi Noek,

Als je er heel erg onzeker van word bel dan je vk misschien kunnen ze je echo vervroegen.
Zij kan ook gerichtere vragen stellen die jou kunnen bevestigen hoe en wat.
Idd internet kan veel berichten geven die je onzeker maken of juist iets kunnen bevestigen.
Heb je verder nog wel kwalen? Of heb je die helemaal niet gehad en waren gevoelige borsten je enige kwaal op uitblijven van menstruatie na?
Houd moed!

liefs Louise

Thanks voor alle snelle reacties!
Ben nu al wat meer gerust gesteld:)
Ik ben nog wel misselijk, dus dat is een goed teken!
Ik wacht gewoon de echo donderdag af....
Liefs Noek

Terug
Bovenaan