Geen goed gevoel

Lieve dames, ik hoop dat bij jullie alles goed gaat! Waarschijnlijk is mijn verhaal weer een van zovelen maar, k word nu zo gek van mezelf dat ik toch maar schrijf. Als ben ik het dan alleen maar kwijt!
IK moet vanmiddag weer naar de gean. Ik ben om de een of andere reden al een dag of drie verschrijkkelijk bang! Ik heb er echt geen goed gevoel over. Omdat ik al meerdere miskramen heb gehad (6 wkn,8 wkn en 9 wkn) en daar ook geen krampen of bloed verlies had en ook geen goed voorgevoel ben ik erg bang!
Ik weet dat niemand die angst bij me weg kan nemen maar, voel me zo rot! Slaap al drie dagen slecht tot niet. Kan alleen maar janken en ben zo gespannen als een rietje. Ik zit nu in mijn 13de week en heb het ook al heel wat mensen verteld. Niet bied me zekerheid, ik heb tenslotte bij die vorige ook het hartje gezien. Omdat er nu geconstateerd is dat ik iets aan mijn hart heb en ik meer van die aanvallen heb gehad, word ik nog onzekerder! We hopen zo straks een hartje te horen! Ik weet me nu echt even geen raad als het mis blijkt te zijn.........
Tips omde uren door te komen?

Hallo meiden.

Om 17:00 uur ben ik verlost van al die enge gevoelens!
Geen hartje gehoord maar, wel gezien en het kindje zien bewegen. Ze zei dat ze nu liever niet het hartje luisteren ivm straling maar dat het bij de 16 wkn wel gedaan word! Wij vonden het allang best, we hebben het gezien. Ik moet wel een afspraak maken bij de cardioloog! Maar ik ga het nu van de daken schreeuwen, ik ben zwanger en iedereen mag het weten!

Bedankt voor jullie medeleven! Hoop dat het met iedereen hier goed gaat!

Liefs Anne-Marie

Terug
Bovenaan