geen goed nieuws

Hallo,

ik ben vandaag bij CB geweest met mijn dochtertje van bijna drie manden ik hoor van 't arts dat de recht been korter is dan de linke been,
wat moet ik nu doen,
groetjes,
Jet
 
Hoi Jet,

Maak je nog maar niet al teveel zorgen. Bij ons dachten ze dat ook. We zijn naar de huisarts geweest die ons een echo van haar heupjes liet maken. Er werd geen afwijking geconstateerd. Het CB stuurt iedereen met een heupafwijking door voor de zekerheid heupafwijkingen uit te sluiten. Maar mocht het toch een afwijking zijn dan valt dat heel goed te verhelpen.
Lengteverschil is niet zo'n probleem dat kan in de jaren nog goed groeien.
Succes!
 
Onze dochter is nu 5,5 maanden en wij zijn inmiddels al 2 keer voor een echo geweestomdat het consultatiebureau zei dat haar ene been langer is. Na 4 maanden was er geen afwijking te zien. Vandaag zijn we voor de zekerheid nog een keer geweest omdat haar botten nu meer verbeend zijn, ook ditmaal geen afwijking te zien. Het kan ook aan haar houding liggen zodat het lijkt of het ene been korter is dan het andere
in ieder geval beter goed na laten kijken nu kan het indien nodig goed verholpen worden op latere leeftijd wordt dit moeilijker
groetjes Angela
 
Terug
Bovenaan