geen goed nieuws...

Ik dacht dat ik de kritieke fase had gehad... Na bijna 13 weken zwangerschap heb ik afgelopen donderdag mijn eerste echo gehad en het zag er niet goed uit. Het vruchtje was na 5,5 week gestopt met groeien. Het voelde alsof de grond onder mijn voeten werd geslagen. Al die weken heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden en voelde ik me op en top zwanger. Omdat ik een lange cyclus heb adviseerde mijn verloskundige om nog 2 weken te wachten en dan voor de zekerheid opnieuw een echo te doen. Maar ik ben bang dat dat niet meer hoeft want sinds vanavond heb ik bloedverlies en pijn in mijn onderrug. Een miskraam is onvermijdelijk.
Na weken meelezen en kletsen op het forum moet ik met pijn in mijn hart afscheid nemen van deze droom. Ik wens jullie in ieder geval al het beste voor jullie zwangerschap.

Annemama  

Hoi Annemama,

Ow wat rot! Je denkt dat alles goed gaat en dan kom je bij die echo en blijkt het ineens toch niet goed te zijn!

Heel veel sterkte de komende tijd!

Liefs,
Jo

Heel veel sterkte en succes om dit samen te verwerken.
Heftig hoor!!
En inderdaad daar gaat je droom. Je bent er al zo op ingesteld en dan is het toch nog mis.
Geef jezelf de tijd en ruimte om het te mogen/moeten verwerken is het enigste wat ik je mee kan geven.

gr. Blije Mama van 2

Jeetje wat erg zeg, dan denk je dat de kans dat het misgaat over is en dan blijkt het niet goed te gaan.
Ik heb het met 24 weken zwangerschap gehad, ineens weeen en het was over, kindje ook overleden, was nog  veel ste jong.  Zo erg was dat, je denkt al heel ver te zijn want je bent er al zo mee bezig (13 weken is ook lang) en dan ineens word je zwangerschap, en toekomst van je afgenomen.
Heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet, maar blijf altijd hoop houden.

Gr.

ik leef erg met je mee, want het is alsof ik mijn verhaal lees. Ik heb nml precies hetzelfde gehad voor de zwangerschap van Fleur.
Bij de echo van 12 weken was het vruchtje na 5,5 week opgehouden met groeien, maar de rest van mijn lichaam was nog gewoon zwanger! Ik was boos op mijn eigen lichaam! Hoe kon die mij nou zo bedonderen...

Ik wens je heel veel sterkte toe!

xxx Petra

Terug
Bovenaan