Geen goed nieuws

Hoi dames,

Zoals ik eerder heb geschreven heb ik gisteravond de eerste echo gehad. Via de buik was er niets te zien dus toen kwam al de zenuwen. Toen heeft de vk inwendig gekeken. Op het schermpje was een vruchtzakje te zien met een inimini vruchtje. Ik zal nu 8 weken en 5 dagen heen zijn en het vruchtje zal dan ong. 2cm moeteen zijn helaas was dat niet zo in ons geval. Het vruchtje wat in mijn baarmoeder zit is maar 3mm. Heeeel klein dus. Doordat ik bloed verlies is de kans groot dat het vruchtje niet goed is en er nu dus een miskraam in gang wordt gezet, of we hebben ons mega verrekent en zal nu dus ong 5 weken zwanger zijn. Maar eerlijk gezegt geloof ik daar niet in. Wel hebben we voor volgende week een afspraak voor nog een echo om te kijken hoe het er dan voor staat.

Dus we weten nog niets!
Het bloed verlies komt en gaat. Geen pijl aan op te trekken. En krampen in mijn buik heb ik ook niet gehad. Dus afwachten maar. Gaan nu zoveel dingen door mij heen en kon gisteren niet schrijven.

groetjes

Baby-love, wat een naar nieuws. Het lijkt een beetje op mijn eigen scenario. Ook ik had bloedverlies zonder krampen. Heb toen toch een echo laten maken, waarop te zien was dat het vruchtje veel te klein was voor mijn zwangerschapsduur. Er was ook geen hartje te zien terwijl dat met mijn zwangerschapsduur wel zou moeten.Die eerste dag dacht ik nog dat ik misschien korter zwanger was. Want ik vond het zo vreemd dat ik helemaal geen buikpijn had. Toch bleek het niet goed te zijn en achteraf wist ik dat eigenlijk ook wel. Er gaat nog steeds zo veel door me heen. Mijn mooie droom, gewoon helemaal verdwenen!!!
Ik snap goed dat je gisteren niet kon schrijven.

Heel veel sterkte!
Liefs,
Dory

Zelf weet ik dat het niet goed is,
het hele gevoel dat ik zwanger ben is weg.
Niets meer.....

We gaan ons maar voorbereiden op het geen dat we
ook onze droom, waar we lang op gewacht hebben moeten laten gaan. En stiekem denken aan de volgende ronde. Hoe hard het ook klinkt.

Och wat vervelend. Ik hoop voor je dat je het een plekje kan geven en snel weer mag genieten van een nieuw wonder. Ik had in dec een miskraam ook zonder krampen en alleen bloedverlies. Maar was 2 mnd later weer zwanger.

Sterkte
Liefs

Terug
Bovenaan