geen goede 20 weken echo

A

Anoniem

Guest
Ik wil het even van me afschrijven. Vandaag mijn 20 weken echo gehad. En ik weet het niet meer! Zoveel te horen gekregen en mijn filter werkt niet meer zo goed.

Het hartje klopte het kindje ligt op schema. Ze hebben alles opgemeten (structurele echo ipv een screeningsecho). Het hartje was naar rechts verplaatst, ze zagen echodense op een niertje (witte puntjes), er is wel nierfunctie want het vruchtwater was goed.

Sommige dingen konden ze niet beoordelen. Andere dingen waren heel goed. al met al wilden ze dus een vruchtwaterpunctie laten doen. Om een chromosomenafwijking uit te sluiten (de nekplooimeting was overigens goed 1-4300) Nu gaan ze dus chromosoom 13 18 en 21 nakijken. volgende week maandag krijg ik van die een uitslag alsmede nog een echo want de verplaatsing van het hartje duidt evt. op een middenrifscheutje (vlies scheiding tussen darmen maag enz en het hartje. Als dat gescheurt is kan er dus een orgaan doorheen. Dat moet dus nader bekeken worden, of het er is en zo ja hoe groot.

Ik moet dus door deze week heen zien te komen. Ik weet niet hoe, het wordt worstelen en bovenkomen.

Bedankt voor het luisteren (lezen)

Kus talke

He, gatsie meid.
Wat een vervelend nieuws.
Kan me voorstellen dat het slopend voor je moet zijn.
Hopelijk betekend het niets ernstigs.
Wat houden die chromosoom afwijkingen in, wat kan je kindje dan hebben ?
Heel veel sterkte en ik zal voor je duimen dat de uitslag positief is.
Groetjes Rene

Hoi Talke,
Wat een naar nieuws. Ik ga deze week heel hard voor jou en jullie kindje duimen, dat het allemaal meevalt. En jij komt deze week wel door hoor. Je bent hartstikke sterk en zo te lezen weet je er ook veel van. Dat helpt om alles te structureren.
Liefs,
patricia

Terug
Bovenaan