geen goede echo...

vanmiddag voor echo geweest, moest pas volgende week woensdag, maar had sterke behoefte om eerder heen te gaan. dus gebeld en ik mocht langs komen, zou nu 7.3wk zijn. vk kon dit er niet van maken en heeft me doorverwezen naar de gyn, daar hebben ze betere apparatuur en zouden ze meer moeten zien. helaas!! wat ze zag paste bij iemand die net overtijd zou zijn....volgende week dindsag mag ik terug komen, gaat ze opnieuw een echo doen. is het vruchtje niet gegroeid dan is er zeker sprake van een vroege mk en gaan we verdere stappen ondernemen. voel me verdrietig en ook onwerkelijk, dit is dan de 5e mk op rij!!!!
hiervoor heb ik ook een mk gehad, vriendin van me had het nog over de termijn...dat je onregelmatiger kan zijn gelijk na een mk, echter dan zou ik drie wk geleden toch geen positieve test hebben??
afwachten.....afwachten...ziet er niet best uit volgens mij...dan maar hopen dat het uit zich zelf komt...K**TTTT

Jeej wat erg verdrietig weer voor jullie!!!heb geen woorden voor.volgens mij heb ik je ook bij de maart club gezien?
toch hopen op een wonder
sterkte meid
liefs jootje

heey meis wilde even zeggen dat de wonderen er echt nog zijn ik zou namelijk niet eens vruchtbaar zijn en ben nu toch alweer bijna 9 weken zwanger !

dus ik hoop dat er bij jullie ook een wondertje gaat plaats vinden ! sterkte hoop dat alles toch goed komt

Terug
Bovenaan