geen goede echo....

Ik moet het even kwijt...
Maandag een echo gehad en volgens mijn berekening was ik toen 7w/4d dus dan verwacht je toch een hartje te zien kloppen...
Nou niet dus!
Zo ging het de vorige keer ook, en toen was het ook niet goed, dus ik ben bang dat het weer mis gaat!
Wel vreemd was dat er 2 dooierzakjes te zien waren...
Tenminste de vk dacht dat et 2 dooierzakjes waren!
We mogen volgende week vrijdag terug komen....
Ze heeft wel tig keer gezegd, dit wil niets zeggen hoor, misschien ben je minder ver...? maar dat was de vorige keer ook, dus ik heb echt een heel vervelend voorgevoel!!!!

Beetje droevig..... :-(

Dat is wel heel erg moeilijk en vervelend als je al een eerdere ervaring daarmee heb.

Maar het kan echt dat je nog geen hartje ziet, maar dat ze het met 8 weken pas zien.
Ik heb namelijk mijn eerste zwangerschap een echo gehad en daar was ook geen hartje te zien, nu was dat wel een miskraam, maar ik ben toen gaan zoeken op internet en dan kom je een hoop verhalen tegen dat mensen al bijna de hoop op hebben gegeven en er toch ineens een hart actie blijkt te zijn.

Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed kom en dat jullie volgende week wel gerustgesteld kunnen worden.

Het verschil kan ook nog maken of je een binnenwaardse echo had of buitenwaard. Buitenwaards is namelijk niet even goed te zien als je nog zo kort bent.

he bah meid.......dat is niet leuk!
ik duim met je mee...en hoop dat t toch goed komt

ik heb ook een miskraam gehad....en toen was er dus geen dooierzakje te zien...wel een kindje....de gyn zegt...oo dit gaat mis!....dit word een mk....en dat terwijl ik nog in een gelukzalige roes ons kindje lag te bekijken.....huh?...mis?....mar...maar.....

t ging idd mis.....maar t werd niet leuk gemeld!

ik wou je toch ff een hart onder de riem steken.....sterkte....!!

Jeetje meid,wat vervelend om te lezen,ik hoop dat je volgende Weel vrijdag toch nog een mooie echo hebt en dat je dan wel een hartje ziet.

Heel veel sterkte!!

Wat vervelend zeg. Misschien ben je toch minder ver zwanger dan je zelf dacht. Ik ben ook ruim een week minder ver zwanger dan dat ik zelf had uitgerekend.

Sterkte de komende week en hopen op een goede echo volgende week vrijdag. Ik duim voor je.

Hoi Meid,

Ik weet precies hoe je je voelt!
Ik had vorige week een echo met (volgens mij) 7wkn 4dgn en er was wel een dooier te zien met wat grijze massa zeg maar. Maar geen hartje... Ik ben daar ook knetter onzeker van geworden.

Maar weet je... Het heeft geen nut om je druk te maken. Ik heb het ook echt los gelaten. De echo gaf bij mij ivm de grootte van het vruchtzakje 6wkn aan. Ik moet de 13e terug komen. Als het dan niet gegroeid is weet ik genoeg.

Probeer positief te blijven!! Ik weet hoe moeilijk dat is, gaat bij mij ook met vlagen....

Laat even weten hoe het gegaan is vrijdag!!

x

Terug
Bovenaan