geen goede uitslag

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zag jullie denken: waar blijft belinda met de uitslag van het bloed en zaad ?!?!?!?!?!?!?!

Nou hier ben ik dan, gisteren bij de gun in het zkh GEEN GOED nieuws gekregen !!!
Mijn bloed zag er goed uit hoor daar niets mis mee, templijst zag er ook goed uit. En er is nog een keertje bloed afgenomen om te kijken of ik mijn eisprong wel gehad heb.

De gyn was zo lang in de computer aan het kijken voor het zaad van mijn vriend dat ik het al helemaal benauwd werd, en ja hoor hij draait zich terug naar ons en zei meteen dat ziet er niet goed uit... nou het voelt dan net alsof de wereld onder je voeten weggaat .. dus ik meteen wat is niet goed ???? Mijn vriend heeft dus erg weinig vruchtbare spermazaden, hij werd meteen helemaal ondervraagd over van alles en nog wat, nou moet hij donderdag weer opnieuw inleveren en dan maar hopen dat dat er beter uitziet.

Gisteren was voor ons dus een hele moeilijke en emotionele dag, we moesten dit even een plaatsje geven en nog eerlijk gezegt. Al je woeste dromen lijken dan ineens uittekomen,
maar nu is het weer afwachten tot volgende week dinsdag dan krijgen we weer de uitslag, oh wat zal deze week lang duren ....

We houden jullie op de hoogte ,

Veel liefs Belinda

Hi Berlinda,

Ik sla gewoon even stil.....shit man.....
Ik ga de komende dagen echt voor je duimen!!!

Een hele dikke knuffel Flower

Hoi Berlinda,

Ik weet precies hoe je je voelt! 2 maanden geleden kregen wij (m ´n vriend en ik) hetzelfde te horen. Je wereld stort op dat moment in. Maar geef alsjeblieft de hoop niet op !!! Wonderen kunnen gebeuren en ik kan het weten(ben nu 6.5 week zwanger).
Til er niet al te zwaar aan (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan) en misschien wordt je snel spontaan zwanger. Succes en ik duim voor je.

Liefs Monique23

Kweet even niet goed wat ik hierop kan zeggen,

Klote,

Sterkte Kaa

Hoi hoi ,wat een klote nieuws zeg heel veel sterkte ,gr manuela

Hoi meissie!

Tjee, hier word ik even helemaal stil van....

Wat een rotnieuws zeg! Dinsdag e ven afwachten...hebben jullie verder wel uitleg gekregen over een eventueel vervolgtraject? Zwangerschap i s nu toch niet helemaal uitgesloten? Sorry voor de vele vragen...maar wil zo graag een lichtpuntje voor je vinden....

Veel sterkte meid! Een DIKKE knuffel, ik denk aan je!!!

Liefs,

Ginger

Wat een vervelend nieuws! Ik kan me voorstellen dat jullie behoorlijk van slag zijn, maar vergeet niet dat er tegenwoordig heel veel mogelijkheden zijn om toch zwanger te worden. Ik wens jullie heel veel sterkte!!

Terug
Bovenaan